וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "מדהים איך באלוטלי מבזבז את הכישרון שלו"

מערכת וואלה! ספורט

10.12.2012 / 10:29

מנג'ר סיטי תקף את החלוץ שאכזב בדרבי: "הוא חייב להתחיל לחשוב על העבודה שלו". זריקת המטבע על פרדיננד תיחקר

ספורט 2

משחק העונה בפרמיירליג הבטיח המון, וכמעט כמו תמיד, גם הפעם לא אכזב. מנצ'סטר יונייטד רשמה 2:3 דרמטי על יריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי והגדילה את הפער ממנה לשש נקודות בפסגה, אך מה שהצליח להעיב מעט על הכדורגל הנפלא הייתה מהומה גדולה שהתפתחה עם שריקת הסיום. בלם מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד נפגע ממטבע שנזרק מכיוון יציע אוהדי הסיטיזנס ולאחר מכן אוהד סיטי פרץ למגרש וניסה להתעמת עימו, לא לפני שג'ו הארט, שוער קבוצתו האהודה, עצר אותו.

ריו פרדיננד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Clive Mason, GettyImages
בממלכה לא יהססו להעניש. ריו פרדיננד לאחר שנפגע/GettyImages, Clive Mason

היום (שני) נעצר אותו אוהד וההתאחדות האנגלית הודיעה על פתיחה בחקירה בנושא המהומות בסיום. הבלם הוותיק אף הגיב אתמול בטוויטר לפגיעה בראשו, וכתב בציניות: "מי שזרק את המטבע, איזו זריקה. לא מאמין שזה מטבע של שני פני. אי אפשר לזרוק לפחות פאונד?".

והיה גם משחק. יום לאחר ההפסד, מנג'ר הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני לא רגוע. האיטלקי התייחס היום ליכולת הלא מרשימה שהציג מריו באלוטלי, שקיבל ממנו קרדיט בהרכב על חשבון קרלוס טבס, אך איכזב והוחלף כבר בדקה ה-52. באלוטלי, כזכור, סובל מעונה חלשה במיוחד והוזכר בעבר כמי שעשוי לעזוב את האלופה בחלון ההעברות בינואר.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני, עם שחקן הקבוצה מריו באלוטלי. Laurence Griffiths, GettyImages
מאס בחלוץ הסורר. באלוטלי ומאנצ'יני בעוד רגע לא אידילי/GettyImages, Laurence Griffiths

"אני אוהב את מריו, אבל הוא חייב להתחיל לחשוב על העבודה שלו. יש לו כל מה שצריך כדי לשחק טוב, אבל הוא פשוט לא יכול לשחק כפי שהוא שיחק אתמול. רצינו ממנו הרבה יותר מזה", אמר באכזבה המנג'ר האיטלקי, שיחסיו עם החלוץ הסורר ידעו עליות ומורדות. "כשיש לך שחקן באיכות של מריו, אתה פשוט לא יכול להבין איך הוא מצליח לבזבז אותו בצורה כזאת. זה מדהים. ראיתי במהלך הקריירה שחקנים מצוינים. אבל בסופו של דבר, הם לא הצליחו לעשות כלום. יהיה חבל מאוד אם כך יקרה גם למריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully