וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מהפכים אדירים לליברפול ואברטון

מערכת וואלה! ספורט

9.12.2012 / 19:55

השחקנים של רודג'רס חזרו מול ווסטהאם (ללא בניון) ל-2:3. שני שערים לאברטון בתוספת הזמן בניצחון 1:2 על טוטנהאם

ספורט 2

מלבד הדרבי הגדול של מנצ'סטר, נערכו בפרמיירליג שני משחקים נוספים שכללו מהפכים מהסרטים. טוטנהאם הייתה קרובה להמשיך לדהור בצמרת והובילה 0:1 עד הדקה ה-90 מול אברטון, אבל אז המארחים חוללו מהפך נפלא עם שני שערים בתוספת הזמן בדרך לניצחון דרמטי 1:2. בהמשך גם הקבוצה השנייה מליברפול עשתה קאמבק מצוין מול ווסטהאם. היא הובילה נגד הפטישים, פיגרה 2:1, אבל ג'ו קול ושער עצמי של ג'יימס קולינס סידרו לה ניצחון 2:3 ענק.

ניקיצה ילאביץ' שחקן אברטון מול וויליאם גאלאס שחקן טוטנהאם. AP
מזל ואמונה. ילאביץ' במאבק עם גאלאס/AP

אברטון - טוטנהאם 1:2

טוטנהאם קיוותה להמשיך לדהור, אברטון חשבה אחרת ועשתה הכל כדי לסכל את הרצונות שלה. התרנגולים היו קרובים לרשום ניצחון רביעי ברציפות וקיוו לאותת לצמרת שהשאיפות שלהם רציניות, אבל הקבוצה של אנדרה וילאש בואש חלמה בתוספת הזמן ונכנעה לשאפתנות של אברטון. בעקבות ההפסד, הקבוצה של אנדרה וילאש בואש צונחת למקום החמישי ורחוקה שלוש נקודות מצ'לסי שנמצאת מעליה.

כבר בדקה השמינית טוטנהאם הגיעה להזדמנות מסוכנת כאשר סטיבן פינאר הוריד כדור בראשו ללאון עוסמאן שבעט מתוך הרחבה, אבל הכדור שלו נהדף. שתי דקות לאחר מכן מוסא דמבלה החמיץ עם בעיטה מחוץ לרחבה, כאשר התרנגולים אותתו על הכוונות שלהם. אברטון בעטה יותר לשער אבל רק שתי בעיטות כוונו למסגרת, ובדקה ה-76 טוטנהאם הצליחה לכבוש. טום האדלסטון השאיר כדור לקלינט דמפסי, שעלה לעזרת ההתקפה, זיהה את שוער אברטון טים הווארד מחוץ לשער, ועם בעיטה מחוץ לרחבה הוא הקשית מעליו.

עד הסיום טוטנהאם עשתה מאמץ לשמור על היתרון שלה, אבל אברטון הייתה נחושה לחסל את רצף שלושת המשחקים האחרונים שלה שהסתיימו בתיקו. בדקה ה-90 הסבלנות הזו השתלמה כאשר סימוס קולמן הגביה כדור למרכז הרחבה, וסטיבן פינאר התרומם היטב ונגח את השוויון. אבל אברטון המשיכה לשאוף ומצאה את שער הניצחון שלוש דקות לאחר מכן כאשר אפוסטולוס וליוס השאיר במספרת את הכדורל ניקיצה ילאביץ', שהמשיך עם בעיטה אדירה פנימה. בעקבות הניצחון הדרמטי, אברטון מטפסת למקום הרביעי בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני ליברפול חוגגים שער. AP
לא משחק טוב שלהם, אבל מה זה חשוב? שחקני ליברפול חוגגים/AP

ווסטהאם - ליברפול 3:2

מה תגידו על ליברפול, שהייתה חתומה היום על קאמבק ענק אחרי שהייתה קרובה להפסד כואב נוסף. השחקנים של ברנדן רודג'רס רשמו ניצחון שני ברציפות בליגה במשחק לא גדול שלהם ברוב הדקות, אבל מי זוכר את זה לנוכח העובדה שהקבוצה מטפסת למקום העשירי. ווסטהאם, שידעה שניצחון יקפיץ אותה למקום השביעי בטבלה, פספסה הזדמנות אדירה, אבל נותרה במקום העשירי. אחרי הניצחון על סאות'המפטון, ליברפול יכולה להיות מרוצה בעיקר ממבחן התוצאה ומהאופי, אבל לא הרבה מעבר לכך. יוסי בניון לא נכלל בסגל של הפטישים.

דווקא ליברפול, שעלתה ללא לואיס סוארס המוצהב, הייתה זו שכבשה ראשונה כאשר בדקה ה-11 גלן ג'ונסון, אקס ווסטהאם, עם פעולה אישית פנטסטית הטעה את ההגנה, חתך פנימה ושיגר כדור מקצה הרחבה לפינה השמאלית שהכניע את יוסי יאסקליינן. בדקה ה-36 ווסטהאם החזירה בשער משלה. זה קרה אחרי שהכדור נגע בידו של ג'ו אלן ברחבה, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה, ומארק נובל הכניע את פפה ריינה עם בעיטה שטוחה לפינה השמאלית.

המהפך הושלם שתי דקות לסיום המחצית כאשר הגבהה של ג'רוויס מצד שמאל מצאה דווקא את הראש של סטיבן ג'רארד, שניסה להרחיק אבל נגח לשער שלו, אבל ליברפול, שבעטה עד הדקה ה-76 פעם אחת למסגרת, הצליחה לחזור. זה קרה כאשר ראהים סטרלינג הכניס כדור עומק אדיר לג'ו קול, אקס נוסף של ווסטהאם, שהכניע את השוער וקבע שוויון. נגמר? ממש לא. ליברפול המשיכה בהתעוררות שלה ובדקה ה-79 ג'ורדן הנדרסון העביר כדור רוחב למרכז אל ג'ונג'ו שלבי, אבל הכדור פגע בג'יימס קולינס, שרשם שער עצמי שני במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully