וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מטבע פצע את פרדיננד, הארט עצר אוהד סיטי

מערכת וואלה! ספורט

9.12.2012 / 18:39

סצינות מכוערות בסיום הדרבי של מנצ'סטר: בלם יונייטד דימם, אוהד סיטי פרץ וניסה להתעמת איתו. פרגוסון: "הדרך עוד ארוכה"

ספורט 2

ככה נראה משחק עונה. מנצ'סטר יונייטד גברה היום (ראשון) 2:3 בחוץ על מנצ'סטר סיטי בתום דרמה גדולה והגדילה את הפער מיריבתה העירונית לשש נקודות בפסגה. ווין רוני העלה את השדים האדומים ל-0:2, יאיא טורה צימק, פאבלו סבאלטה השווה בדקה ה-86, אבל רובין ואן פרסי כבש שער ניצחון בתוספת הזמן.

מנצ'סטר סיטי יכולה לראות את עצמה מאוכזבת אחרי שהצליחה לחזור מפיגור של שני שערים וספגה את השלישי דווקא אחרי שהייתה בעיצומה של מתקפה על שערה של מנצ'סטר יונייטד. למרות הפער שגדל, מאבק האליפות באנגליה רחוק מלהיות סגור.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
גיבור הניצחון בדרבי. רובין ואן פרסי/רויטרס

המאמן המנצח, סר אלכס פרגוסון, אמר בסיום: "זה היה ניצחון מיוחד כי הם לא הפסידו בבית במשך שנתיים ובגלל שאנחנו נאבקים איתם על המקום הראשון. המשחק היה פנטסטי, כזה שאי אפשר להסיר ממנו את העיניים. היינו צריכים 'להרוג' את המשחק ולעשות 0:3, אבל במקום זה הם צימקו. זה מה שיפה בכדורגל".

עוד הוסיף המאמן ש"זה מוקדם מדי לקבוע איזשהן מסקנות לגבי המירוץ לאליפות. סיטי תהיה רעננה בחצי השני של העונה, מפני שהיא לא משחקת באירופה, בעוד לנו יהיו שלוש מסגרות. זה אומר שמצפה לנו אתגר גדול. הניצחון הזה עדיין לא מפצה על הדרבי בשנה שעברה, עדיין יש עוד דרך ארוכה".

ווין רוני, כובש הצמד המהיר, אמר ש"זה פנטסטי, חשוב מאוד עבורנו לפתוח מהיריבה שלנו פער 6 נקודות. אחרי כל מה שקרה בשנה שעברה, חיכינו הרבה זמן לניצחון הזה".

רוברטו מאנצ'יני, מאמן סיטי, סבור שלקבוצתו לא הגיע להפסיד. "ב-20 הדקות הראשונות הם לא נגעו בכדור, ובהזדמנות הראשונה שלהם כבשו שער", אמר המאמן המפסיד, "התאוששנו היטב ושלטנו בחצי השני. רצינו לנצח והגענו להזדמנויות. הוכחנו שיש לנו קבוצה חזקה מאוד, ושאנחנו יכולים לזכות שוב באליפות. יש רגעים שבהם אתה מפסיד בבית, וזה קרה היום, אבל הדרך עוד ארוכה. בשנה שעברה אנחנו היינו אלה שזכו באליפות בזכות הבעיטה האחרונה. היום לא הגיע לנו להפסיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ריו פרדיננד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Clive Mason, GettyImages
נפצע מחפץ שנזרק לעברו מהיציע. ריו פרדיננד/GettyImages, Clive Mason

תקרית לא נעימה העיבה על המשחק, כאשר ריו פרדיננד, בלמה של מנצ'סטר יונייטד, נפגע בסיום המשחק מחפץ שנזרק לעברו מהיציע וגרם לו לדימום בראשו. "חבל מאוד שאוהדי הסיטי זורקים מטבעות מהיציע. זה משהו לא שלא צריך לקרות. אותו דבר קרה גם במשחק החוץ שלנו מול צ'לסי. היה משחק טוב וחבל שזה קרה", אמר פרגוסון על התקרית המביכה, שעלולה לעלות לסיטי ביוקר.

האירוע קרה במהלך חגיגות שער הניצחון של יונייטד, ומיד לאחר זריקת המטבע, פרץ אוהד של סיטי למגרש, רץ לעבר פרדיננד, אבל מעד על הדשא, ולאחר מכן נעצר על ידי שוער סיטי ג'ו הארט. הצילומים לא שודרו בטלוויזיה. "מי שזרק את המטבע, איזו זריקה", החמיא בהתלוצצות פרדיננד בסיום בטוויטר, "לא מאמין שזה מטבע של שני פני. אי אפשר לזרוק לפחות פאונד?".

מסיטי נמסר ש"אנחנו מתנצלים בפני ריו, ומגנים את האירוע. ניתן למשטרה את כל הצילומים מהאיצטדיון ונשתף פעולה עם החקירה ככל שניתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully