וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "מדובר במשחק קשה, במגרש לא פשוט"

10.12.2012 / 8:20

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק החוץ בנתניה (19:30, 5+ לייב), עוזר המאמן: "היו לנו שני ימי הכנה, כמו שאנחנו אוהבים"

בצל השינויים אליהם מכוונים בקבוצה, מכבי תל אביב תפגוש הערב (שני, 19:30, ישיר בספורט 5+ לייב) את ברק נתניה במסגרת הליגה. בקבוצה סימנו את המשחק ביום חמישי מול אלבה ברלין כ"חשוב מאוד בכדי לסיים ראשונים בבית". הצהובים לא מעוניינים בהפסד במשחק החוץ הערב והתכוננו למפגש ברצינות, כשהשחקנים הונחו להיות אגרסיביים.

גיא גודס, עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מוקש לפני המשחק מול אלבה ברלין. גיא גודס/ברני ארדוב

הפורוורד ניק קיינר-מדלי, שכפי שפורסם בוואלה! ספורט המאמן בלאט מעוניין לשחררו ולהביא במקומו שחקן אחר, לא ישחק הערב. גם מעמדו של הסנטר גיורגי שרמדיני אינו יציב. הקבוצה מציגה יכולת בינונית במשחקים האחרונים והצוות המקצועי ביקש מההנהלה לערוך שינויים במצבת השחקנים: במקביל לניסיונות להשיב את ריצ'רד הנדריקס, במועדון פנו בשבועיים האחרונים גם לדיוויד בלו במטרה להחזירו. כמו כן מחפש בלאט גארד שייצור נקודות. ליאור אליהו, הנמצא בכושר משחק מצוין, ישחק לראשונה בליגה כקפטן מכבי תל אביב.

גיא גודס, עוזר המאמן, אמר לקראת המשחק הערב: "מדובר במשחק לא קל במגרש ממש לא פשוט. נתניה קבוצה טובה עם הרבה שחקנים מוכחים וזרים מצוינים, הם התחילו את העונה טוב מאוד, אבל אנחנו אוהבים תמיד להתרכז בעבודה שלנו. היו לנו שני ימי הכנה כמו שאנחנו אוהבים ואנחנו באים לשחק את המשחק שלנו. יש לנו עכשיו למעשה ארבעה ישראלים – ליאור אליהו, יוגב אוחיון, מורן רוט וסילבן לנדסברג – והם יצטרכו להיות דומיננטיים בליגה ולעזור לנו לנצח, אין ספק".

ליאור אליהו, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הצהובים מצפים ממנו לתרומה משמעותית כקפטן. ליאור אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully