וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה לדיוויד בלו

9.12.2012 / 17:16

בקבוצה מנסים לחזק את הקו האחורי, ופנו בשבועיים האחרונים לפורוורד על מנת להשיבו, במקביל לניסיון להחזיר את הנדריקס

מכבי תל אביב מציגה יכולת חלשה במשחקים האחרונים, ובקבוצה מודעים לכך שהיכולת הרופפת לא תספיק לשלבים הבאים. האכזבה מהסגל נותנת את אותותיה, ובמקביל לניסיונות להשיב את ריצ'רד הנדריקס, במועדון פנו בשבועיים האחרונים גם לדיוויד בלו במטרה להחזירו.

שחקן מכבי תל אביב דיוויד בלו. נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס
עוד קדנציה בהיכל? דיוויד בלו/נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס

המאמן דיוויד בלאט מאוכזב מיכולתם של לא מעט שחקנים בקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בלאט סבור שצריך גארד שייצר נקודות ושיש להחליף את עמדת הסנטר. ניק קיינר מדלי וגיורגי שרמדיני על הכוונת, כשבקבוצה מנסים לאתר דרך להתיר את חוזיהם. סוכנו בחו"ל של קיינר מדלי כבר מיהר להגיב בטוויטר כי "יש לו חוזה במכבי לשנתיים".

בלו, 32, רשם שלוש קדנציות במכבי תל אביב: הראשונה בין 2002 ל-2004, השנייה בעונת 2007/8 והשלישית מ-2009, אחרי שחזר מעונה בלה מאן הצרפתית, ועד סיום העונה שעברה, אז חזר לארצות הברית בלחץ משפחתו ופינה את זמנו ללימודים. הוא זכה עם הצהובים בארבע אליפויות, חמישה גביעי מדינה, ביורוליג ובליגה האדריאטית. בעונה שעברה העמיד ממוצעים של 11.6 נקודות ו-4.1 ריבאונדים בליגה הסדירה (11 נקודות ושלושה ריבאונדים בפלייאוף) וביורוליג קלע 9.3 נקודות למשחק והוריד ארבעה ריבאונדים.

מחר (שני) תתמודד הקבוצה במשחק חוץ מול נתניה, וביום חמישי תפגוש את אלבה ברלין, במכבי תל אביב מצהירים כי המטרה היא לנצח את המשחק בחמישי כדי לסיים ראשונים את הבית. ביום שלישי הקרוב תקיים הקבוצה סיור במחלקות השונות בבית החולים לילדים "שניידר" בפתח-תקווה. בערב תיערך הדלקת נרות חגיגית יחד עם השייטת האולימפית לי קורזיץ, בתום האימון בהדר יוסף.

מה היה לבלו להגיד לפני שעזב את מכבי תל אביב?

ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מתכוון לעזוב בלי שהחוזה יקויים. קיינר מדלי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully