וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה: "זה יום היסטורי נוסף בשביל פלקאו"

מאמן אתלטיקו מדריד פירגן לכוכב הקולומביאני שלו שהפך לשחקן הראשון בתולדות המועדון שכובש חמישייה במשחק אחד

העונה הנהדרת של רדאמל פלקאו ממשיכה. החלוץ הקולומביאני של אתלטיקו מדריד כבש חמישייה הערב (ראשון) בניצחון קבוצתו 0:6 על דפורטיבו לה קורוניה, והפך לשחקן הראשון בתולדות קבוצתו שמבקיע חמישייה במשחק ליגה. בעקבות החמישייה עלה פלקאו למקום השני בכובשים של הליגה הספרדית, אחרי ליאו מסי.

פלקאו הפך לשחקן הראשון בלה ליגה שכובש חמישייה מאז פרננדו מוריינטס מריאל מדריד שעשה זאת בעונת 2001/2 במשחק מול לאס פלמאס. בעשור האחרון רק שני שחקנים כבשו חמישייה בליגות בכירות - ג'רמיין דפו במדי טוטנהאם נגד וויגאן, ודימיטאר ברבטוב במדי מנצ'סטר יונייטד נגד בלקבורן. מי שמחזיקים בשיא הכיבושים במשחק אחד הם אוגוסטין "באטה" אראנה שחקן אתלטיק בילבאו מעונת 1930/1 ושחקן ברצלונה לדיסלאו קובאלה, שעשה זאת בחודש פברואר 1952.

רדאמל פלקאו, חלוץ אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
הראשון בתולדות אתלטיקו מדריד שכובש חמישייה. פלקאו בתנועה אופיינית הערב/רויטרס

מאמן אתלטיקו מדריר דייגו סימאונה פרגן לכוכב הענק שלו: "אני נרגש מההופעה של הקבוצה ושמח מאוד מכל מה שקורה לפלקאו. השחקנים שיחקו טוב מאוד במחצית הראשונה ושברו את היריבה בפתיחת המחצית השנייה. גם דייגו קוסטה היה מצוין והוא מהווה תחרות טובה מאוד לפלקאו. פלקאו הוא מלא אמביציה, התרגשות ותמיד רוצה עוד. עכשיו זה יום היסטורי נוסף בשבילו ובשביל אתלטיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully