וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "העדפתי לשחק בטדי. כל נקודה חשובה"

9.12.2012 / 16:00

מכבי תל אביב ערכה מסע"ת לקראת המפגש מול בית"ר. המאמן: "זה משחק גדול". דאבור: "זו תמיד יריבות מעניינת מאוד"

צילום ועריכה: ספורט5

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת הקרב המסקרן מול בית"ר ירושלים, שיתקיים מחר (שני, 20:50, ערוץ 1 וערוץ 1 HD) באצטדיון רמת גן. ערב המשחק, הצהובים עדיין נמצאים בפסגת הטבלה עם 27 נקודות, והם מחזיקים במאזן של תשעה ניצחונות ושלושה הפסדים. מה שהקנה לצהובים את המקום הראשון היה המשחק המצוין מול בני סכנין במחזור הקודם, אותה הביסה 0:4. אלירן עטר, מלך השערים של הקבוצה העונה, אלירן עטר, סיפק לאוסקר גרסיה לא מעט סיבות לדאגה בימים האחרונים, כשחלה והחסיר מספר אימונים, אך החלוץ לא מתכוון להחמיץ את המשחק הגדול ויפתח בוודאות בהרכב.

מאמן מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה. קובי אליהו
מוכן לקרב הצמרת. אוסקר גרסיה/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה התייחס בפתיחת דבריו להצהרות של אלי כהן נגד יואב זיו: "לא אכנס לנושא הזה. אני לא יודע למה הוא אמר את הדברים האלה. הייתי מעדיף לשחק בטדי ולא באצטדיון רמת גן, כי זה אצטדיון גדול עם אווירה מצוינת. אבל עכשיו כשנשחק ברמת גן יגיעו הרבה יותר אוהדים שלנו לאצטדיון וזה טוב".

לגבי המערך איתו הוא מתכנן לעלות: "אתם תראו. גם השחקנים לא יודעים עדיין. נשחק עם שלושה קשרים, עם ראדי, שמשחק מאחורי חלוץ. הוא אמור לשחק מתחת לחלוץ, הוא לא קשר אחורי בשבילי. זה תלוי ביריבה איך נשחק ובאיזו מערך. עבורי זה משחק נגד קבוצה גדולה. רק במשחק הליגה הראשון העונה שיחקנו רק עם שני קשרים".

על המשמעות של המשחק: "אנחנו חייבים לשחק ב-100 אחוז. כל נקודה היא חשובה. לא משנה מול מי אנחנו משחקים, אנחנו צריכים לנצח ולא לחשוב על מי אנחנו משחקים. מוקדם מדי לחשוב על שינויים בקבוצה. התחושה שלי היא. אני זוכר שזה משחק גדול".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב, מונס דאבור. קובי אליהו
לא מפחד מהקהל של בית"ר. דאבור/קובי אליהו

מונס דאבור הוסיף: "תמיד יש ציפיות לעוד. אני שמח שאני מקבל את ההזדמונת שלי, אני מנסה להוכיח את עצמי. אמשיך לעבוד על מנת לקבל הזדמנויות כאלה. גם בעונה שעברה וגם העונה היו לנו קשיים. העונה הצעירים לומדים הרבה מהצוות הזה. עובדים קשה באימונים ומי שעובד יותר קשה מקבל את ההזדמנות. לומדים עוד דברים בכדורגל שלא עבדנו עליהם. יש המון אימונים חדשים. המון עבודה במגרש עצמו. הצוות הזה עובד איתנו גם אחרי אימונים. גם בקטע אישי יותר".

"אני חושב שאף יריבה לא מקבלת את שחקני יריב כמו שצריך", המשיך. "אם זה נגד בית"ר או נגד קבוצה אחרת. אני מנסה לא להתרכז בזה. אני לא מתעסק בדברים שלא קשורים לכדורגל. התחרות על ההרכב גורמת לכל אחד לעשות את המקסימום שלו. לפי דעתי זה טוב שיש תחרות בקבוצה. ראינו שכמעט כולם קיבלו את ההזדמנות. אנחנו היום לפני המשחק מול בית"ר. זה אירוע מאוד חשוב בשבילנו, אנחנו מקווים להשיג את המטרות שלנו. לכל אחת יש שחקנים טובים בקבוצה ותמיד זו יריבות מאוד מעניינת בין בית"ר למכבי תל אביב. אני חושב שאנחנו מכבי, לא צריכים להתעסק ביריב שלנו אלא רק במשחק שלנו ובמה שאנחנו עושים על המגרש. אנחנו נתעסק בעצמנו. אני מתעסק בעצמי ובקבוצה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully