וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר: "בית"ר ווינרית ומנצחת משחקים בדקות הסיום"

8.12.2012 / 13:18

מאמן מכבי תל אביב שוחח עם שחקניו לקראת המשחק בשני. אבו זייד אמור לחזור להרכב. עטר קיבל מנוחה, אבל יפתח

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שבת) את האימון הטקטי לקראת המשחק המרכזי של המחזור נגד בית"ר ירושלים ביום שני באיצטדיון רמת גן. סגל מלא עמד לרשותו של המאמן אוסקר גרסיה, כאשר גל אלברמן ואיתן טיבי ערכו אימון מלא עם הקבוצה. החלוץ אלירן עטר, שהתאושש ממחלה, חש בכאבים באיזור כף הרגל וקיבל מנוחה בחלק מהתרגולים באימון. עטר לא מתכוון להחמיץ את המשחק נגד בית"ר ויפתח בוודאות בהרכב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכנים למבחן לא פשוט. מכבי תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי התרגול הטקטי, מסתמן שאוסקר גרסיה יחזיר את חסן אבו זייד להרכב לצידו של גל אלברמן בקישור האחורי. במקרה כזה יזוז מהראן ראדי לעמדה קדמית יותר ויצטרך לתמוך בחוליית ההתקפה. השאלה המסקרנת לגבי ההרכב היא בחולייה הקדמית. בהנחה שמקומו של אלירן עטר מובטח, יאבקו גונסאלו גרסיה, דור מיכה, מונס דאבור ורוברטו קולאוטי על שני מקומות בהרכב. על פי כושרו של קולאוטי במשחקים האחרונים, קשה להאמין שהמאמן יוותר עליו בהרכב ואז עשוי גונסאלו גרסיה לשלם את מחיר יכולתו החלשה במשחק נגד סכנין ולרדת לספסל. בכל מקרה לקבוצה נותרו עוד שני אימונים, בראשון ושני בבוקר, והמאמן שומר את הקלפים קרוב לחזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
שומר את הקלפים קרוב לחזה. אוסקר גרסיה/אדריאן הרבשטיין

לקראת המשחק, שוחח גרסיה עם שחקניו והזהיר אותם מפני היריבה ביום שני: "בית"ר ירושלים קבוצה מצוינת, זו קבוצה שמשחקת חזק מאוד ובעיקר מהר. בית"ר היא קבוצה ווינרית וראיתם שהיא מנצחת הרבה מאוד משחקים בדקות הסיום".

גרסיה התייחס לחודש העמוס שמצפה כעת לקבוצה, ואמר: "יש לנו חודש לא פשוט עם הרבה מאוד משחקים. נצטרך להיות חדים ומפוקסים ואסור לנו לאבד ריכוז למרות המשחקים הרבים שמצפים לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully