וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "גם כשלא משחקים טוב, חשוב לנצח"

מאמן מכבי חיפה שוחח עם שחקניו: "מרוצה מהגישה". ורד לא התאמן, ינסה לשוב ברביעי. מכירת הכרטיסים למכבי ת"א החלה

one

קשר מכבי חיפה, עידן ורד, לא נטל חלק באימון הקבוצה היום (ראשון). הקשר, שקיבל המלצה לעבור ניתוח בכתפו שיגרור היעדרות ארוכה עד תום העונה, ביקש לדחות כרגע את ההחלטה על ניתוח, מתוך הנחה שלא יפרוק את הכתף פעם נוספת בשבועות הקרובים וינסה לחזור להתאמן ביום רביעי, כשבכל מקרה הוא לא יערוך אימון מלא. בחיפה נוטים לאשר הבקשה, ואם תתגלה פריקה נוספת, לא מן הנמנע שיעבור את הניתוח בסופו של דבר. ללא קשר לפציעה, ורד עשוי לעזוב לאירופה עד חודש יוני אם תתקבל הצעה עבורו.

שחקן מכבי חיפה עידן ורד. אדריאן הרבשטיין
ביקש לדחות ההחלטה על ניתוח. עידן ורד/אדריאן הרבשטיין

אחרי הניצחון אתמול 0:1 על מכבי נתניה, נרשמה אווירה טובה באימון, אך במועדון יודעים שיצטרכו לשפר את היכולת לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. בנאדו עצמו אמר באימון: "גם אם לא שיחקנו טוב, חשוב מאוד לזכות בשלוש נקודות. טוב להפיק לקחים אחרי שמנצחים. אנחנו מרוצים מהגישה, ממשחק ההגנה. צריכים לחייך אחרי שלושה ניצחונות ברציפות". טאלב טואטחה התאמן ויקבל דקות ראשונות מאז הפציעה במשחק ביום שלישי, מול מכבי נתניה. אגב, המועדון החליט כי המנויים ייכנסו בחינם למשחק. שאר האוהדים ישלמו 30 שקל לכרטיס.

בחיפה מצפים לאצטדיון מלא מול מכבי תל אביב משום שגוברות ההערכות שההתאחדות לא תפעיל עונש הרדיוס על תנאי. היום החלה המכירה לקראת המשחק, כשאוהדי הקבוצה יכולים לבצע את הרכישה באמצעות האתר הרשמי של מכבי חיפה, דרך אתר חברת הכרטיסים גרבר או דרך משרדיה. המחירים: 45 שקל לנוער, 85 למבוגר. את הכרטיסים אפשר לאסוף בקופות גרבר או באיצטדיון. יש לציין כי רוב הכרטיסים ליציעים המרכזיים (2 ו-4) כבר אזלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. אדריאן הרבשטיין
מרוצה מהשחקנים, למרות היכולת הלא מרשימה. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם מוקדם יותר, בנאדו ממתין לאוראל דגני ותמיר כהן על מנת להחליט סופית האם לאפשר לעודד אלקיים וג'ואל דמאו לעבור לקבוצה אחרת. השניים לא ביקשו לעזוב, אבל המצב בו הצרפתי אינו מקבל דקות והמגן הימני לא נכלל בסגל גם בזמן שבו דגני פצוע, אמור להוביל להחלטה להיפרד מהקבוצה. בנאדו לא מתכוון לשחרר שחקנים לפני שתתקבל תמונת מצב מלאה לגבי כהן ודגני. הראשון אמור לחזור לאימונים חלקיים לקראת סוף השבוע וההערכה היא שיחזור למגרשים תוך שלושה שבועות. לגבי לירוי צעירי, זמן ההחלמה המוערך הוא בין שבוע לעשרה ימים. "זה נמצא בתחום האפור, של בין היעדרות מהמשחק מול מכבי תל אביב לבין אפשרות שייכלל בסגל", סיכמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully