וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אסור לשכוח היכן היינו לפני 4 מחזורים"

השחקנים הגיבו על הביקורת בנוגע ליכולת. קטן: "עוד נשתפר". דמאו מאוכזב, בנאדו יקבל תוך שבועיים החלטות בנוגע לסגל

one

מכבי חיפה ממשיכה לנצח, ואמש (שבת) רשמה ניצחון שלישי ברציפות לאחר 0:1 על מכבי נתניה. הפעם האחרונה בה מכבי חיפה ניצחה בשלושה ניצחונות ליגה רצופים הייתה בחודש מאי 2011, במחזורים האחרונים של עונת האליפות האחרונה. שלושת הניצחונות הגיעו אחרי הפסד בית למכבי נתניה, אותה קבוצה שגרמה לה לסגור מעגל אתמול. בכרמל עדיין מסרבים לדבר בגלוי על כרטיס לאירופה, אבל ניצחון במחזור הבא על מכבי תל אביב בהחלט יקרב אותם צעד נוסף למטרה של אריק בנאדו – להגיע במשחקים הקרובים למרחק סביר מהצמרת הגבוהה. "בעוד חודש אוכל להגיד אם אפשר לדבר על הצמרת הגבוהה או לא", אמר אמש המאמן לוואלה! ספורט.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אפשר לדבר על הצמרת? אריק בנאדן/אדריאן הרבשטיין

"כבר הרבה זמן לא השגנו שלושה ניצחונות רצופים", אמר הבוקר יניב קטן לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "השגנו ניצחון לא פשוט, מול קבוצה טובה שבאה להילחם. מלבד שלושת הנקודות אנחנו לוקחים מהמשחק הזה את הנחישות וההקרבה." הקפטן הוסיף: "אני מאמין שהיכולת תשתפר עם הזמן. המטרה כרגע היא לטפס במעלה הטבלה ולשפר את היכולת".

בנאדו ועוזרו אורי אוזן היו מרוצים בעיקר ממשחק ההגנה של הקבוצה. תחת הדרכתם, חיפה ספגה שער אחד בארבעה משחקים. דקל קינן רשם שוב יכולת טובה מאוד ובמועדון אמרו כי הוא מזכיר את היכולת שגילה לפני שעזב לאנגליה. "חלק מהקהל היה מאוכזב ובצדק, אבל אסור לשכוח באיזה מצב היינו לפני ארבעה מחזורים", אמר שחקן בקבוצה אתמול. "בנאדו לקח אחריות גדולה כשקיבל על עצמו להחזיר לשחקנים את הביטחון. עד לפני חודש אנשים חשבו שנרד ליגה, אי אפשר ולא נכון לבוא עכשיו בטענות על היכולת".

הקשר לירוי צעירי ייעדר בין שבוע לעשרה ימים בעקבות המתיחה בשריר התאומים שספג אתמול. "ברגע שהוא יצא, משהו בשיטה נפגם", הודו אתמול בחיפה. הקשר עידן ורד ינסה לחזור לאימונים ובמקביל תישקל האפשרות לנתחו. ורד מסרב לעבור ניתוח, אבל בצוות הרפואי משוכנעים שכדאי לו לבצע אותו כעת, ולהיעדר עד תום העונה, כדי שלא יפרוק שוב את כתפו בעתיד.

בקרב השחקנים אמרו כי היה ראוי לשלב את גוסטבו בוקולי במצב הזה, אך בנאדו העדיף להמר על דלה ימפולסקי, במטרה להחזיר לו את הביטחון. בהמשך ניסה המאמן להעביר את ימפולסקי לאגף ימין והוא ערך רוטציה עם יניב קטן, שזכה למחמאות דווקא בשל עבודת ההגנה שלו. אגב, קטן כבש אתמול את שער הבכורה שלו העונה בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לירוי צעירי יורד פצוע מהמשחק נגד מכבי נתניה. מכבי חיפה
בחיפה מקווים שהפציעה שלו לא משמעותית. לירוי צעירי/מכבי חיפה

ביום שלישי (20:45, קריית אליעזר) יפגשו הירוקים פעם נוספת את מכבי נתניה, משחק שלישי בין הקבוצות בתוך שבועיים. עודד אלקיים שקיבל הודעה על אי זימונו לסגל רק בערב המשחק, וג'ואל דמאו שלא שיחק כלל בליגה מאז הגעתו של אריק בנאדו, יקבלו קרדיט במשחק הקרוב. אם דמאו יאכזב, דרכו תיסלל החוצה. מה שעוד אמור לתרום להחלטה לשחררו הוא קצב החלמתו של תמיר כהן, שבינתיים הפסיק להתאמן ומקווה לחדש את הפעילות בקרוב. לפי המצב כרגע, בנאדו לא מתכוון לשחרר יותר משני שחקנים.

"במשחק האחרון היה סגל של 19 שחקנים כשירים בלבד, אי אפשר לשחרר שחקנים בלי שאחרים חוזרים. צריך לחכות ולראות מה יהיה מצבם של כהן ודגני", אמר גורם במועדון, שהוסיף: "דמאו ואלקיים? כל משחק הוא מבחן לכל שחקן". אגב, דמאו ספג במשחק גביע הטוטו האחרון צהוב חמישי העונה, אך יוכל לשחק בגומלין מול נתניה משום שתקנות ההתאחדות מפרידות בין הרחקות בליגה ובגביע המדינה לבין הרחקות בגביע הטוטו.

כפי שכבר פורסם השבוע, חיפה תעמוד ביום רביעי לדין בגין השלכת אבוקות של אוהדיה אך בית הדין המשמעתי לא צפוי להפעיל את עונש הרדיוס לשני משחקים על תנאי. גורם בבית הדין אמר בסוף השבוע: "בדרך כלל בתי הדין לא נוטים לממש את הרדיוסים במקרים כאלה, אבל קודם נשמע את מכבי חיפה ואז נחליט". בכל מקרה, חיפה צפויה לספוג קנס גבוה.

יניב קטן לאחר שער הניצחון נגד מכבי נתניה. מכבי חיפה
"מאמין שנשתפר עם הזמן". יניב קטן/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully