וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "יש מה לתקן, אבל אנחנו חוזרים לעניינים"

8.12.2012 / 21:33

מאמן מכבי חיפה סיכם עוד ניצחון לא מרשים. לירוי צעירי סובל ממתיחה בשריר התאומים. בנין: "יש דברים שהם מעבר לכדורגל"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

היכולת עדיין רחוקה מהמצופה, שום דבר לא מגיע בקלות, אבל מכבי חיפה מנצחת. הערב (שבת) השיגו הירוקים ניצחון שלישי ברציפות תחת שרביטו של אריק בנאדו, אחרי 0:1 דחוק על מכבי נתניה מפנדל מוצלח של יניב קטן בדקה ה-23. עבור הקפטן היה זה שער בכורה העונה בליגה והוא הקפיץ את קבוצתו למקום השמיני עם 17 נקודות, בעוד לנתניה יש רק 12 והיא נקודה מעל הקו האדום.

הקשר לירוי צעירי סובל ממתיחה בשריר התאומים ומחר הוא ייבדק, בתקווה שהיא לא תגרור היעדרות מהמשחק מול מכבי תל אביב. כזכור, הקשר נפצע במהלך המשחק והוחלף על ידי דלה ימפולסקי. בכל מקרה, השחקן לא ישותף במשחק מול מכבי נתניה ביום שלישי, במסגרת גביע הטוטו. טאלב טואטחה שלא נכלל בסגל יקבל דקות ראשונות מאז הפציעה. עודד אלקיים צפוי לפתוח.

שחקן מכבי חיפה, יניב קטן. אדריאן הרבשטיין
הכריע את המשחק. יניב קטן/אדריאן הרבשטיין

"אני לוקח את שלוש הנקודות מהערב, למרות שיש לנו הרבה מה לתקן ומה לשפר", סיכם אריק בנאדו. "למרות היכולת הלא טובה, גם ביתרון מספרי, השחקנים השתדלו ונתנו הכל וראו את זה. בשני המשחקים האחרונים נראינו יותר טוב, אראה את המשחק הזה שוב ואחשוב מה לא עבד. צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלו. אבל אנחנו עם הפנים קדימה, אנחנו חוזרים לעניינים".

ובשבוע הבא, משחק ענק מול מכבי תל אביב. "זו אופרה אחרת", אמר המאמן הירוק. "זה משחק מעניין מאוד. הם באים מהמקום הראשון או השני, ואנחנו נשחק טוב יותר בשבוע הבא. אנחנו באים לנצח. זו מכבי חיפה".

דקל קינן: "לא שיחקנו טוב, צריך להגיד את האמת. אנחנו מצפים מעצמנו ליותר, אבל קרה העונה שהפסדנו משחקים כאלה. תמיד יותר קל להפיק לקחים אחרי ניצחונות. אנחנו עדיין לא בשיא היכולת ואנחנו לא ממוקמים גבוה מדי מכדי להיות מאוכזבים מניצחון".

לקראת המפגש מול מכבי תל אביב הוסיף הבלם: "מכבי מקום ראשון, קבוצה מצוינת, והמשחקים מולם תמיד מלאי אמוציות. נצטרך לשחק טוב יותר כדי לנצח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חושה כבר על מכבי תל אביב. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

המאמן המפסיד טל בנין: "באנו לשחק על נקודות. המצב שלנו מבחינת תוצאות הוא לא טוב. יש לנו בשבוע הבא משחק מול הפועל חיפה, משחק מאוד מאוד חשוב עבורנו. לא היו במשחק הרבה הזדמנויות, לשני הצדדים".

על ההשעיה של דג'אני ופרץ אמר המאמן: "אין קשר למצב של הקבוצה ולהשעיות האלו. אנחנו מדברים על להוקיע מקרי אלימות ודברים שלא קשורים לכדורגל, ובסופו של דבר התנהגות כזו מבחינתי היא לא ראויה. יש דברים שהם מעבר לכדורגל".

בנין סיכם את הסיבוב של קבוצתו: "סיבוב לא טוב מבחינת תוצאות. מבחינת צורת משחק, יש לנו פה ושם הברקות - גם היום עם 10 שחקנים עמדנו טוב עם הרבה שאפתנות. אבל אנחנו צריכים נקודות".

מאמן מכבי נתניה, טל בנין. אדריאן הרבשטיין
התוצאות שלו לא משכנעות. טל בנין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully