וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים ליובל נעים דוחפים למינויו למאמן נתניה

בקבוצה אין כוונה לפטר את בנין, אך מספר מאמנים כבר החלו לגשש לגבי משרת המאמן. גם בני לם וגילי לנדאו בתמונה

one

לא רגוע במכבי נתניה. יום אחרי ההפסד 1:0 למכבי חיפה, השמועות על מעמדו של טל בנין החלו לרחף מעל הקבוצה. בהנהלה לא שוחחו עדיין עם המאמן בנושא, וככל הנראה לא מתכוונים לפטר אותו בשלב זה. אך יחד עם זאת, מקורבים לכמה מאמנים כבר החלו לנסות להוביל למועמדותם למשרת המאמן בנתניה. לוואלה! ספורט נודע כי בתקופה האחרונה מספר אנשים מסביב לקבוצה החלו לנסות ולהוביל למהלך בו יובל נעים יתפוס את משרת המאמן.

כמו כן, גם בסביבתו של המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בני לם החלו לנסות ולהפוך אותו למועמד לאימון הקבוצה. שם נוסף שעלה הוא זה של גילי לנדאו. יצויין כי בהנהלה לא מתכוונים לבצע זעזוע כעת, וכפי הנראה בנין ימשיך בשלב זה בקבוצה. כמו כן, בנתניה עסוקים גם בתקרית החמורה שהתרחשה יום לפני המשחק בין עומר פרץ לקובי דג'אני. בקבוצה קיימת התלבטות בהנהלה אם להעמיד אותם לדין משמעתי, או שמא להסתפק בעונש שהטיל עליהן בנין, שהותיר אותם מחוץ לסגל מול מכבי חיפה.

יובל נעים מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
יעשה קאמבק בנתניה? יובל נעים/מגד גוזני

"את עלי חטיב השעו באופן מיידי אחרי היריקה וסימנו לו את הדרך החוצה. קשה לנו להאמין שבמקרה הזה יחליטו להבליג", אמר אחד השחקנים, "במיוחד שלפחות בעניין של קובי לא מדובר בתקרית הראשונה העונה". מי שעוד היה נסער לאחר המשחק הוא הקפטן אחמד סבע, שאמר לעיתונאים: "מה זה מעניין אתכם מה אני עושה בזמן הפנוי שלי? כל הזמן אתם מדברים על מג'דל כרום ועל בעיות אישיות שלי, אז אני אומר לכם שאין לי כלום. כולי נתון לרשות מכבי נתניה. בזמני החופשי אני עוזר לכפר שלי וזה לא צריך לעניין אתכם. אין ביני ובין בנין כלום. אם הוא היה רוצה לשחרר אותי היה כבר עושה את זה כי הוא הקובע. אני מכבד אותו, אין בינינו בעיות".

על מצבה של הקבוצה אמר סבע: "אנחנו לא במצב טוב. אבל גם לא במצב קריטי. יש פה קבוצה מצוינת וכולם ראו את זה אתמול. זה ייקח רק קצת זמן עד שגם התוצאות יגיעו ואני בטוח שנצא מהמצב הזה. אני לא רוצה להתעסק במה שהיה עונה שעברה, ולהתעסק רק בעונה שעברה. יש פה שחקנים מצוינים וקבוצה שמראה אופי". טובארנו פינאס שלא שיחק גם אתמול עשוי להיחתך בינואר ונראה מאוכזב בסיום המשחק. לחבריו אמר: "אני מאוד רוצה להישאר בנתניה. יש גם תקופות כאלה, אבל אני מתכוון להוכיח את עצמי. ליאונד קרופניק שלא התלבש למשחק אתמול סובל מכאבים במשפעה ומתקשה לערוך אימונים מלאים. הבלם ינסה להתאמן היום באימון, אך בקבוצה אמרו כי קיים חשש שהוא ייאלץ להיעדר שבוע נוסף.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן מכבי נתניה, טל בנין. אדריאן הרבשטיין
כבר החלו לחתור תחתיו. טל בנין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully