וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "השטיפה של קשטן ייצבה אותנו"

בלם בני יהודה מעלה את הרף לאחר הניצחון על אשדוד: "רוצים לעשות עונה טובה יותר מאשתקד". שביעות רצון מפיניש ויצחק

one

הניצחון 0:2 על מ.ס.אשדוד אמש שיחרר הרבה מאוד לחץ שהיה בבני יהודה ערב המחזור. אחרי שני הפסדים רצופים, הציגו השחקנים של דרור קשטן את אחד המשחקים הטובים שלהם מתחילת העונה וכבונוס קיבלו בחזרה את הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, שפתח בהרכב, כבש צמד והיה המצטיין במגרש. "מדהים מה שלושה משחקים מחוץ להרכב עושים לשחקן", אמרו בקבוצה. "פדרו חוזר לעצמו, נראה טוב באימונים, נראה שאפילו חזרה לו שמחת החיים ואין ספק שהוא בורג חשוב בקבוצה שלנו. אם פדרו יהיה טוב זה ללא ספק ישדרג את המשחק של הקבוצה", אמרו בשכונה.

שחקני בני יהודה חוגגים. ברני ארדוב
רואים רחוק. שחקני בני יהודה חוגגים/ברני ארדוב

אחד הדברים הבולטים בניצחון הזהובים אמש היה השתלבותם של שני הצעירים שעלו מקבוצת הנוער, הקשר סתיו פיניש שפתח בהרכב והיה מצוין בקישור האחורי והחלוץ גיל יצחק שנכנס כמחליף בדקה ה-72 והיה מעורב מאוד במשחק ההתקפה של הקבוצה. השניים קיבלו מחמאות רבות, אם כי היה מי שאמר שכעת חובת ההוכחה תהיה עליהם גם במשחקים הבאים. במחזור הבא תארח בני יהודה את הפועל עכו ותחסר את הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס שצבר חמישה כרטיסים צהובים. סתיו פיניש צפוי לקבל אשראי נוסף בקישור האחורי ונראה שעוז ראלי יהיה זה שיתפוס את מקומו של איבשקביצ'יוס המורחק.

"לפי מקרי העבר, השטיפה של דרור תמיד עוזרת", אמר הבלם גל כהן, בהתייחסו לאסיפה הסוערת שהיתה ביום שישי, בה שטף המאמן את שחקניו ונזף בהם קשות על יכולתם בשבועיים האחרונים. "אני חושב שאנחנו צריכים להתייצב. לצד משחקים טובים, יש לנו פתאום נפילות ואם אנחנו רוצים להגיע למטרות שלנו אז אנחנו רוצים להתייצב. כנראה שהשטיפה של דרור באמת ייצבה כאן את האנשים כי שיחקנו מצוין ואני אפילו לא זוכר שאשדוד בעטו לנו לשער. יכולנו לסיים את המשחק בתוצאה הרבה יותר גבוהה, אבל גם זה טוב. העיקר שנמשיך ככה, זה הכי חשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מ.ס אשדוד, דימיטאר מקרייב, מול שחקן בני יהודה, גל כהן. ברני ארדוב
"השטיפה של דרור תמיד עוזרת". גל כהן/ברני ארדוב

הבלם נשאל על מטרות הקבוצה להמשך העונה והוסיף: "בני יהודה סיימה בארבע העונות האחרונות עם כרטיס לאירופה וכל שנה מתקדמת עוד מקום בטבלה. אז בעונה שעברה סיימנו במקום השלישי, אבל אני חושב שהמטרה היא לעשות עונה יותר טובה מעונה שעברה. להגיד עכשיו, אחרי ניצחון, שנילחם על אליפות זה לא יהיה רציני. אני חושב שאם נמשיך להציג את היכולת הזו לאורך זמן ונמשיך להיות יציבים, אז השמיים הם הגבול".

"אשדוד קבוצה מצוינת ואם הצלחנו לנצח אותה 0:2 ולא במשחק גדול שלנו, וזה יכול היה להיגמר בתוצאה הרבה יותר גדולה, אז אנחנו רק צריכים להמשיך ככה. יש לנו עכשיו שני משחקים נגד הפועל עכו והפועל רמת גן ונצטרך לקחת בהם שש נקודות, כדי לעלות על דרך המלך ולהפסיק עם העליות והירידות שלנו". כהן התייחס לשינוי המערך והמעבר לשחק עם שני בלמים: "מה שדרור חושב לנכון בכל משחק ספציפי, אני מקבל. גם אם נשחק במערך של בלם אחד, שישה קשרים ושלושה חלוצים, אז גם את זה אני אקבל. בסופו של דבר אנחנו עולים עם 11 שחקנים למגרש ואנחנו ניראה טוב בכל מערך".

דרור קשטן מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
מרוצה מההשתלבות של הצעירים שלו. דרור קשטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully