וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: בני הרצליה גברה על אס"א תל אביב

הקבוצה מהשרון ניצחה 28:30 והתבססה במקום הרביעי. ניצחון לרחובות על נס ציונה, ניצחון שלישי ברציפות לרמת השרון

המחזור התשיעי בליגת העל בכדוריד הושלם היום (שישי) עם ארבעה משחקים, אחרי שמכבי ראשון לציון ניצחה 27:34 את הפועל ראשון לציון בדרבי חד צדדי, ומכבי תל אביב הביסה בקלות 20:36 את הפועל קרית אונו הלפני אחרונה.

בהיעדרן של שלוש המוליכות, תפסה את מרכז הבמה בני הרצליה, שחיזקה את אחיזתה במקום הרביעי עם ניצחון ביתי 28:30 על אס"א תל אביב. האורחים היו יכולים להתברג ברביעייה הראשונה עם ניצחון בשרון, אבל הרצליה הוליכה בבטחה לאורך רוב המשחק. מריו ילניץ' כבש 9 שערים למנצחים, מילוש טיצה הוסיף 5. את אס"א הוביל אלירן מצקי עם 8 כיבושים.

עירוני רחובות של גלעד מאור המשיכה במגמת השיפור שלה עם ניצחון שלישי העונה, 32:39 על השכנה א.כ נס ציונה. אמי צ'וקוהאמיקה שוב כיכב אצל המנצחים עם 15 שערים, שחר לוין הוסיף 8. את נס ציונה הובילו עמית כהן ואסף פאר עם 6 שערים כל אחד.

א.ס רמת השרון המתאוששת רשמה כבר ניצחון שלישי ברציפות עם 22:34 קל על האחרונה מכבי ארזים, שפיגרה רק בשישה שערים בתחילת המחצית השנייה אך לא הצליחה להחזיק מעמד. טונדיי עבדול ראשיד כבש 7 שערים לרמת השרון, מתן שרים כבש 7 למפסידים. במשחק נוסף ניצחה מכבי קרית מוצקין 23:26 את א.ס סביון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully