וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ניצחה 27:34 את הפועל בדרבי

האלופה שוב חגגה בדרבי של עיר היין, הנחילה ליריבתה הפסד ראשון העונה ועלתה למקום הראשון. מריאן הצטיין עם 12 שערים

בכל הקשור לכדוריד, בראשון לציון אין כל חדש. האלופה מכבי ראשון לציון שוב ניצחה את יריבתה הפועל בדרבי, הפעם 27:34, ועצרה אותה אחרי שמונה ניצחונות ליגה רצופים. הצהובים עלו למקום הראשון בזכות משחק התקפה מבריק, והזכירו למתחרים שלהם כי לחיבור של שנים יש עדיין יתרון על מסע רכש מרשים.

שחקן מכבי ראשון לציון יואב נאמן. קובי אליהו
ראשון לציון שוב צהובה. יואב נאמן/קובי אליהו

פיליפ מריאן היה אחראי על השערים הראשונים של מכבי, כשמנגד אבישי סמולר המצוין ענה לו, אך מריאן המשיך לבלוט והוליך את מכבי ליתרון 7:10. סער פרנקל זעם על כך שקבוצתו ספגה חמישה שערים במתפרצות ולקח פסק זמן, אבל הצהובים המשיכו לרוץ והגדילו את יתרונם ל-8:13, כשעידן מימון הוותיק צימק ל-16:13 במחצית.

הפועל ראשון לציון ניסתה לחזור במחצית השנייה עם שערים של בויאן בוטוליה וטל הרשקוביץ', אבל לא הורידה את ההפרש לפחות משני שערים. השוער יוליאן סטראט שלח את דור גבע לעוד נתפרצת, עופר לוזון כבש גם הוא והפער צמח ל-20:26 כשנותרו 13 דקות לסיום. מריאן היה בלתי ניתן לעצירה (12 שערים במשחק) והדובדבן שעל הקצפת היה שייך לעמית סטלמן, שחתם את תוצאת המשחק בהאלי-הופ.

המאמן המנצח אולג בוטנקו סיכם: "ניצחון גדול, ובשבילי הוא מיוחד בדרבי. לא הגענו במצב הכי טוב, אבל לחבר'ה האלה יש לב ענק. הם נתנו מלחמה אדירה. אני הולך לתת נשיקות עכשיו לשחקנים, גם זו עבודה קשה".

בצד השני, אמר סער פרנקל: "ספגנו הפסד כואב. במחצית השנייה יצאנו מתכנית המשחק שלנו, ההגנה במכלול לא הייתה טובה. תכנית המשחק שלנו התפרקה ומכבי יודעת להעניש. נעבור את המשחקים מול התל אביביות ונעשה חושבים".

כבשו להפועל ראשון לציון: בויאן בוטוליה 9, טל הרשקוביץ' ועוז חממי 4 כל אחד, עידן מימון וגיא כהן 3 כל אחד, אבישי סמולר 2, שי הרשקוביץ ויובל גררה 1 כל אחד.

כבשו למכבי ראשון לציון: פיליפ מריאן 12, יואב נאמן 7, אריאל רוזנטל 5, דור גבע 3, דניאל פרידמן ועופר לוזון 2 כל אחד, עמית סטלמן, אמיר לנגליב ואמיר אהרון 1 כל אחד.

סער פרנקל מאמן הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
נותר מאוכזב. סער פרנקל/קובי אליהו

מי שנצמדה לאלופה היא מכבי תל אביב, שמחצה 20:36 את קרית אונו וניצבת עם מאזן של שמונה ניצחונות ותיקו. המאמן אבי רש ישב ביציע בגלל עונש הרחקה, אבל שחקניו הסתדרו נהדר, כולל שער בכורה לדן נתן בהופעת הבכורה שלו.

כבשו למכבי תל אביב: דויד ראשיץ' ואלכס פליסקין 6 כל אחד, תומר שמעוני וטל בלכר 5 כל אחד, רנן לנדסמן, אוריאן ליפץ וגילי פומרנץ 4 כל אחד, ורנר סטרידום ודן נתן 1 כל אחד.

לקרית אונו: עמית גל וסלובודאן ג'ורג'ביץ' 4 כל אחד, רועי רחמים ו-ולדימיר אסטיקוב 3 כל אחד, יותם אלעזרא ומקסים ציפרמן 2 כל אחד, אמיר דן וניב שמש 1 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully