וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אם לנו היו כ"כ הרבה פנדלים, הייתה חקירה"

מערכת וואלה! ספורט

7.12.2012 / 18:16

פרגי חימם את הגזרה לקראת הדרבי בראשון וטען שהשופטים מעדיפים את סיטי. מאנצ'יני: "הם פייבוריטים בגלל הניסיון"

ספורט 2

צפו במנצ'סטר יונייטד מנצחת 3:4 ברדינג

אחרי ששתיהן הפסידו בליגת האלופות השבוע, יחזרו ביום ראשון שתי הגדולות של הכדורגל האנגלי למאבקים בפרמיירליג הישר לדרבי הלוהט של מנצ'סטר. יונייטד, שמובילה את הטבלה בשלוש נקודות על פני יריבתה העירונית, תתארח אצל האלופה החבוטה, שכבר החלה להנמיך את הציפיות לקראת הקרב היוקרתי.

"יונייטד פייבוריטים לאליפות", הצהיר רוברטו מאנצ'יני לקראת המשחק. "הם היו קבוצה חזקה עוד לפני הגעתם של רובין ואן פרסי ושינג'י קגאווה. זה ברור אחרי שהם הוסיפו שחקן שכבש 25 שערים בשנה שעברה". כשנשאל האם הוא מתחרט על כך שלא הצליח להחתים את החלוץ ההולנדי בעצמו אמר מאנצ'יני: "לא, זה כבר שייך לעבר. יש לנו שחקנים טובים וחזקים מספיק. אני בטוח שאם נמשיך לעבוד נשתפר גם בתחום כיבוש השערים".

רוברטו מאנצ'יני, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד". מאנצ'יני/רויטרס

המאמן האיטלקי אף ציין שלדעתו סיטי נמצאת תחת יותר לחץ במפגש העירוני: "הם יכולים להפסיד כי יש להם שלוש נקודות יותר, ולנו אין אז אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד, למרות שהם טובים יותר מאיתנו כרגע. אנחנו במעמדים האלה רק שנתיים, והם רגילים למשחקים כאלה על האליפות כבר עשרים שנה. ב-15 השנים האחרונות הם זכו בהכל, ואי אפשר לשנות סיטואציה כזו בשנתיים, צריך יותר זמן, ולכן יש להם יתרון קטן במשחק הזה".

כשנשאל לגבי פציעתו של דויד סילבה, שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי ונמצא בספק למשחק, אמר מאנצ'יני: "נעשה ניסיון עם דויד, אבל זה סיכון גדול כי לאחר מכן יש לנו הרבה משחקים עד סוף דצמבר ונצטרך שכל השחקנים שלנו יתאוששו בזמן".

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי עם דויד סילבה. רויטרס
מאנצ'יני: "נעשה ניסיון עם דויד". סילבה/רויטרס

בצד השני אלכס פרגוסון פצח לקראת המשחק במלחמה הפסיכולוגית הקבועה שלו, ובחר לתקוף את מנצ'סטר סיטי על היחס המועדף לה היא זוכה לטענתו מהשופטים, בשל העובדה ש-21 פנדלים הוענקו לסיטיזנס במשחקי הליגה מאז תחילת העונה שעברה, כולל ארבעה בשלושת משחקיהם הביתיים האחרונים. מה שפרגי לא ציין הוא שהשדים האדומים קיבלו את אותה כמות פנדלים בדיוק בזמן הזה.

"אם אנחנו היינו מקבלים את מספר הפנדלים ששרקו לזכותם, משהו כמו 21 בשנה האחרונה", הכריז סר אלכס. "הייתה מחאה נגדנו והייתה נפתחת חקירה ממלכתית בנושא".

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מתעלם מהנתונים. פרגוסון/GettyImages

לאחר מכן הודה פרגוסון שהיריבות עם סיטי היא הגדולה ביותר של יונייטד כעת ואמר: "הם האיום הכי גדול עלינו ואנחנו האיום הכי גדול עליהם, וזה שינוי מהעבר. לאורך 25 השנים האחרונות המשחקים בין יונייטד לליברפול היו החשובים ביותר, וזה כבר לא המצב כי ליברפול כבר לא מתחרה על התואר כמו סיטי".

על עלייתה של סיטי לצמרת הפרמיירליג אמר הסקוטי: "המזל שלהם השתנה ברגע בו שייח מאנסור השתלט על המועדון. ידענו שברגע שזה קרה חוקי המשחק השתנו לחלוטין. אבל אנחנו צריכים להתמודד עם האתגר שהם מציבים, כפי שהתמודדנו עם צ'לסי שעלתה בעשור הקודם, וכפי שארסנל התמודדו עם העלייה של ליברפול בשנות התשעים. אנחנו צריכים לעשות את זה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully