וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר: "לא חושב שסיטי תוכל להתעלות על יונייטד"

חלוץ העבר של השדים האדומים מוכן לדרבי הגדול של מנצ'סטר ומחמיא: "יונייטד תמיד ידעה לעמוד בכל דבר, זה ב-DNA שלה"

חלוץ העבר של מנצ'סטר יונייטד לשעבר ומאמן מולדה הנורבגית אולה גונאר סולשיאר התראיין היום (שישי) באנגליה לקראת הדרבי הגדול של מנצ'סטר, שייערך ביום ראשון באצטדיון אתיחאד. כזכור, מנצ'סטר סיטי זכתה באליפות בעונה שעברה לאחר שניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד משער של וינסנט קומפאני לקראת סיום העונה.

אולה גונאר סולשיאר, אלכס פרגוסון, מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
"יונייטד תמיד חוותה משברים והתאוששה מהם". סולשיאר עם פרגוסון/GettyImages, Alex Livesey

"תמיד כשאתה חווה אכזבות, אתה מנסה להתאושש מהן", אמר חלוץ העבר הנורבגי שכבש 126 שערים ב-366 הופעות במדי השדים האדומים, "זה תמיד ככה כשאתה האח הגדול והאח הקטן מגיע ומנסה להתעלות על פניך. זה תמיד קורה במשפחות ובמועדונים - השחקן הצעיר מקווה להשתלט על העמדה של השחקן הוותיק וסיטי מקווה להתעלות על פני יונייטד. אני לא חושב שהם יהיו מסוגלים לעשות את זה אי פעם".

סולשיאר, שכבש את שער הניצחון ב-1:2 הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד על באיירן מינכן בגמר ליגת האלופות ב-1999, ניסה לדרבן את שחקני השדים האדומים להפגין נחישות דומה: "התחלת העונה הנוכחית הייתה טובה, לא מבריקה, אבל יונייטד תמיד משתפרת ככל שהעונה מתקדמת. מנצ'סטר יונייטד הצליחה במשך השנים ולאורך ההיסטוריה, לזכות בתארים בצורה דרמטית. בהיסטוריה של המועדון, היו הרבה אכזבות, כמו באסון מינכן, והם תמיד עמדו בהכל וחזרו לעצמם. זה ה-DNA שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully