וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיגס עוקץ: "סיטי? היריבה האמיתית שלנו היא ליברפול"

מנצ'סטר יונייטד נרגשת לקראת הדרבי ביום א', ריאן גיגס מכניס לפרופורציות. צ'לסי: ג'ון אובי מיקל הושעה לשלושה משחקים

ביום ראשון נקבל את אחד מרגעי השיא בכדורגל האנגלי של השנה כאשר מנצ'סטר סיטי תארח את הדרבי מול יונייטד, כאשר הקבוצה של אלכס פרגוסון מקדימה את היריבה העירונית בשלוש נקודות. ביונייטד, שספגה העונה 21 שערים ב-15 שערים, מקווים לנצל את ההזדמנות כדי להשיג ניצחון יוקרתי שישפר את מעמדם במאבק על האליפות.

"אם ננצח, זה יהיה אחד הניצחונות הגדולים ביותר שלנו", הבהיר פרגוסון. "הם קבוצה טובה מאוד עם שחקנים נהדרים. זה לא יהיה פשוט ואם נגן כפי שהגנו נגד רדינג, נהיה בבעיה. הדבר החשוב מבחינתנו הוא ללמוד מהטעויות שעשינו ולעשות משהו עם זה. אנחנו צריכים למצוא פיתרון".

פרגוסון גם נשאל האם האליפות תוכרע בין שתי הקבוצות של מנצ'סטר, ואמר: "בשלב הזה של העונה אתה לא יכול להגיד שזה מאבק של שני ראשים. אם חוזרים אחורה, היינו אחרי צ'לסי ב-12 נקודות וכשארסנל ניצחה אותנו בליגה ב-1998 היינו בפיגור של 11 נקודות". על ווין רוני אמר פרגי: "לווין יש עוד 90 דקות ואני מקווה שביום ראשון הוא יהיה בפורמה טובה. הוא מצפה לזה אבל ביום ראשון זה יהיה נושא אחר לדיון".

ריאן גיגס, מצדו, שלח עקיצה לסיטי, וציין שהיריבות הגדולה של יונייטד היא בכלל עם ליברפול. "אין משמעות מוגברת בגלל שזה סיטי", אומר הוולשי, "יש יריבויות אחרות. ליברפול תמיד הייתה היריבה הגדולה מבחינתי. זה תמיד היה המבחן האמיתי. גם ארסנל קבוצה מצוינת, והיו לנו כמה קרבות מיוחדים איתם. צ'לסי הייתה קבוצה מצוינת תחת מוריניו, ועכשיו לסיטי יש קבוצה חזקה. יש דינמיקה מיוחדת, כי זו היריבה העירונית, אבל אנחנו רוצים לזכות בליגה, בלי שום קשר לזהות המתחרה שלנו".

* ג'ון אובי מיקל, שחקן צ'לסי, ספג עונש השעיה לשלושה משחקים בעקבות האיומים על השופט מארק קלאטנברג אחרי ההפסד של צ'לסי למנצ'סטר יונייטד. מיקל הודה שרדף אחרי השופט בסיום, לאחר מכן גם טען כי השופט הגיב בהערות גזעניות, אך קלאטנברג זוכה. הניגרי גם נקנס ב-60 אלף ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully