וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "המו"מ עם טביב לא מתקדם כבר 3 שבועות"

7.12.2012 / 12:49

יו"ר בית"ר מתחיל להתייאש: "בעבר ידעתי להגיד לאן זה הולך. לא במקרה הזה". אלי כהן: "ריקן עולה על ראדי בכל פרמטר"

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנותיה לקראת הקרב המסקרן מול מכבי תל אביב, שייערך ביום שני הקרוב. לצד המשחק, בבית"ר שוקדים עדיין על גיבוש הסכם עם אלי טביב, שמועמד לרכוש את המועדון. יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים ודיבר על המו"מ עם טביב: "אין דד ליין לאלי טביב. צריך לראות לאן העניינים הולכים, כי כרגע שום דבר לא מתקדם. אלי טביב לא רצה שננהל משא ומתן עם עוד מספר גורמים, הוא הבטיח תשובה בתחילת שבוע הבא בנוגע לכוונות שלו. רק אחרי זה נראה איך נתקדם".

לגבי השאלה מה גורם לטביב להשתהות אמר: "בחודש האחרון לא העברנו שום דבר חדש. הוא שואל שאלות ועושה את השיקולים שלו. ישבתי בעבר שלי לא מעט פעמים עם אנשים לגבי בית"ר ירושלים ובדרך כלל ידעתי להגיד מה יהיה הכיוון. במקרה הזה אני לא יודע".

איציק קורנפיין יושב ראש בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא מצליחים לסיים את המשא ומתן. איציק קורנפיין/ברני ארדוב

על המו"מ עם אבי ריקן אמר: "אם הייתי מקבל מאלי טביב תשובה חיובית או שלילית כבר הייתי יושב עם שחקנים שאנחנו רוצים להאריך להם את החוזה. השחקנים האלה חתמו בזמנו על חוזים שתאמו את היכולות שלהם. כמובן שהיום אם הם משחקים בקביעות בבית"ר מגיע להם שידרוג ונעבור גם את הגשר הזה".

אלי כהן גם הוא התייחס למשחק מול מכבי תל אביב וניסה לעשות איזושהי השוואה: "אם אני שם משווה בין אבי ריקן למהראן ראדי אז אין ספק שריקן איכותי יותר בכל הפרמטרים. לריקן יש את כל הנתונים להיות לא רק שחקן מוביל בבית"ר אלא ברמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי. תוסיפו לזה את ההתלהבות והמנהיגות שיש לו ותבינו שזה מה שמושך את הקהל השנה. אני לא חושש מהרעש סביבו, אני סומך על האופי שלו, הוא באופי שלו מנהיג ואיכותי לקבוצה בכל תפקיד" .

על העובדה שהמשחק יתקיים באיצטדיון רמת גן: "הקהל שלנו יהיה מספר אחת במגרש. למרות שאומרים שלמכבי הקהל הגדול ביותר, אוהדי בית"ר יציפו את האיצטדיון ויהיה בכל פינה במגרש, יהיה לנו צבא שם לאורך כל האיצטדיון".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים עם אבי ריקן. ברני ארדוב
מחמאות מקיר לקיר. אלי כהן ואבי ריקן/ברני ארדוב

על אריאל הרוש שסופג ביקורות אמר: "הוא הביא לנו נקודות בנתניה. הוא שוער מצויין וכשהוא ישתחרר הוא יהיה הרבה יותר טוב. גם בראשי היה חסר לו ביטחון ולאט לאט הוא הופך לאחד הבלמים הטובים בליגה הזאת. אריאל יעבור את התקופה הזאת ויהיה מחושל וטוב יותר". בעניין אחר: הקבוצה ערכה היום אימון נוסף לקראת מכבי תל אביב. המאמן עדיין אינו מתרגל הרכב אך מי שצפוי לחזור להרכב הוא קובי מויאל שישחק לצד דריו פרננדס בקישור האחורי. ערן לוי ייעדר עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully