וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "המפגש מול מכבי הוא גם קרב בין מחנות האוהדים"

6.12.2012 / 9:18

מאמן בית"ר מתכונן למשחק מול הצהובים: "אין עליונות לאף קבוצה". טביב יודיע מחר סופית האם הוא מעוניין לרכוש הקבוצה

one

בבית"ר ירושלים יחזרו רק מחר (שישי) להתאמן לקראת משחק הצמרת שמצפה לה ביום ביום שני הקרוב מול מכבי תל אביב באיצטדיון רמת גן (20:50, ערוץ 11). אלי כהן, מאמן הקבוצה, רואה במשחק מול הקבוצה של אוסקר גרסיה אתגר גדול במיוחד עבור אוהדי בית"ר.

כהן התייחס לקהלים של שתי הקבוצות ואמר: "המשחק הזה הוא לא רק מפגש של שתי קבוצות טובות ושני מועדונים מההבכירים בארץ אלא גם שתי הקבוצות המתיימרות להיות בעלות הקהל הגדול בארץ. המשחק הזה הוא גם המבחן מי מסוגל להביא יותר אוהדים. מעבר למבחן המקצועי זה קרב בין מחנות אוהדים".

כהן יודע שמבחינת בית"ר ההכנסה במשחק הזה מאוד משמעותית ועשויה לסייע למועדון להתחזק בינואר: "לבית"ר חשיבות המשחק כפולה כי ההכנסה צפויה לאפשר לנו להתחזק בינואר על מנת להיות בפלייאוף העליון ולהיות במאבקי צמרת עד לסוף העונה. עם חיזוק נכון לסגל נדבר בחלק העליון עד לסוף העונה".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
"המשחק מול מכבי הוא מפגש בין הקהלים הגדולים בארץ" אלי כהן/מגד גוזני

המאמן התייחס לדיבורים על כך שהקבוצה נהנית מלא מעט מזל ואמר: "שמגיעים כמעט לשליש ליגה זה חתך די ברוך של המצב אבל בגלל הסגל הקצר אנחנו לא יכולים לדבר על דברים יותר גדולים מפלייאוף עליון, אבל ברגע שנוכיח דברים אחרת ונתחזק נוכל לדבר על יותר. הביקורות עלינו מדרבנות את השחקנים, מעודדות אותם ומטריפות אותם לכדורגל אטרקטיבי, לוחמני ושאפתני".

כהן לא מסכים עם הדיבורים על כך שבית"ר מגיעה אנדרדוג ואמר:"קשה להגיד במאבק בין מועדונים גדולים לשייך עליונות לאחת הקבוצות. הכל יכול לקרות, בקרבות האלה בין הגדולות כל תוצאה מתקבלת ולא משנה מה הכושר ומה המיקום של הקבוצות".

בתוך כך, אלי טביב, צפוי להודיע מחר לבית"ר ירושלים באופן רשמי האם הוא יורד מאופציית רכישת הקבוצה או קיבל החלטה שהוא מעוניין לרכוש אותה. במידה וטביב יחליט לרכוש את בית"ר, אזי עדיין ישנו שלב הטיוטות במו"מ שצפוי לקחת שבוע עד שבועיים בתקוה שלא יהיה בעיות והדברים יגיעו לידי חתימה. בבית"ר מעריכים שהודעה רשמית חיובית של טביב מחר תגביר את ההתעניינות הגדולה ממילא סביב המשחק נגד מכבי תל אביב ועשויה להביא יותר מ-30 אלף איש לאיצטדיון. עד עתה הבטיחו מקומם באיצטדיון כ-14 אלף איש.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
ייתן הודעה סופית מחר. אלי טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully