וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריימונד פלטון: "כולם תרמו לניצחון ועשו משהו מדהים"

הניקס חגגו את ה-92:112 המוחץ במיאמי: "אם מלו בחוץ ואנחנו מנצחים את האלופה, זה אומר משהו". וגם: השיא השלילי של וויד

אם למישהו עוד היה ספק, ניו יורק ניקס הוכיחה הלילה (בין חמישי לשישי), שהיא אחת המועמדות הבכירות לאליפות. 20 הפרש. עם הניצחון האדיר הזה, 92:112, יצאה החבורה מהתפוח הגדול ממשחק החוץ מול האלופה מיאמי. הניקס צלפו 18 שלשות, כולל שמונה ברבע השלישי שהסתיים ב-27:37 ולא נבהלו גם ממשחק מצוין של לברון ג'יימס, שהתקרב לטריפל דאבל עם 31 נקודות, עשרה ריבאונדים ותשעה אסיסטים.

ריימונד פלטון קבר שש שלשות, 27 נקודות והוסיף שבעה אסיסטים במשחק חלומי עבור המנצחת: "היה כיף, לאורך כל המשחק", הוא אמר בסיום, "כולם תרמו לניצחון הזה, כולם עשו משהו מדהים. הצגנו משחק נהדר ללא הכוכב שלנו", ואכן, הניקס הסתדרו היטב ללא כרמלו אנתוני הפצוע בידו השמאלית, שנותר על הספסל.

ריימונד פלטון ניו יורק ניקס. Alan Diaz, AP
כל מטאטא יורה. פלטון/AP, Alan Diaz

טייסון צ'נדלר הוסיף: "זה אומר הרבה על הקבוצה שלנו, אם שחקן ברמה של מלו יושב בחוץ ואנחנו עדיין מנצחים את האלופה, בחוץ ובמשחק שני ברציפות".

"כששחקן מפתח חסר, לשאר השחקנים יש הזדמנות להתעלות ולעשות מהלכים גדולים", סיכם בשמחה המאמן המנצח מייק וודסון, "אני חושב שזה היה מאמץ קבוצתי כללי. ההגנה שלנו הייתה סולידית ולקראת הסיום התפרצנו".

לברון ג'יימס ההמום אמר בסיום: "אני חייב לשחק טוב יותר. זה פשוט מאוד". לאחר המשחק נשאר ג'יימס למעלה משעה על המגרש, לאימון נוסף. "הם מחצו אותנו, אז אני נשאר כאן ואני האחרון שעוזב את האולם. נהיה בסדר, אבל אנחנו לא יכולים להתנהג כאילו הכל בסדר אחרי מה שקרה הפעם או בהפסד לוושינגטון או במשחקים אחרים, שניצחנו למרות שלא הגיע לנו. אנחנו לא משחקים ברמה שאנחנו יכולים".

דווין וויד שחקן מיאמי היט חוגג. רויטרס
אחד המשחקים הגרועים בקריירה שלו. וויד/רויטרס

זה היה הפסד הבית הראשון של ההיט העונה ולמעשה, הראשון שלהם מאז המשחק החמישי בגמר המזרח בעונה שעברה. אגב, זו הייתה הפעם הראשונה בתולדות הליגה (!) בה קבוצה קולעת 19 שלשות ואז 18 שלשות בשני משחקים רצופים מול יריבה כלשהי, לאחר שהניקס המטירו מבול שלשות על ההיט גם במפגש הקודם בין השתיים, שנערך לפני קצת יותר מחודש והסתיים גם הוא ב-20 הפרש עבור ניו יורק.

עבור השלישייה הגדולה של מיאמי, לברון, וויד ובוש, מדובר בהפסד הכי גדול כאשר אף אחד מהם לא פצעו, מאז חברו יחדיו לפני כשנתיים. זה היה ההפסד הביתי ה-13 בלבד של מיאמי, כאשר כל השלישייה הזו משחקת. עבור וויד, היה זה ערב חשוך במיוחד. מלבד העובדה שהוא קלע רק 13 נקודות ואיבד ארבעה כדורים, בזמן שהוא היה על המגרש, הניקס ניצחו את מיאמי ב-33 נקודות, מאזן הפלוס-מינוס הכי גרוע בקריירה של הפלאש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully