וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק הביסה 92:112 את מיאמי בחוץ

ריימונד פלטון היה בלתי ניתן לעצירה עם שש שלשות ו-27 נקודות בדרך לניצחון הענק. לברון ג'יימס התקרב לטריפל דאבל

כמיטב המסורת, הלילה שבין חמישי לשישי הביא לנו צמד משחקים בלבד ב-NBA, אבל כמו תמיד, מדובר בשני משחקים גדולים במיוחד. בראשון, הגיעה ניו יורק למיאמי וחבטה קשות באלופה עם 92:112 מהמם. דאלאס ניצחה 94:97 בפיניקס בתום דרמה גדולה.

ריימונד פלטון ניו יורק ניקס. Alan Diaz, AP
איזו הצגה. פלטון/AP, Alan Diaz

מיאמי (5:12) - ניו יורק (4:14) 112:92

מדהים. במיאמי ידעו היטב שההפסד הביתי הראשון שלהם יגיע מתישהו, אבל ספק אם מישהו חלם שזה יקרה דווקא מול היריבה הכי שנואה ועוד בצורה כזו.

עד המחצית הכל היה צמוד ולברון ג'יימס, שהתקרב בסיום לטריפל דאבל, נהנה מהחיים וסיפק מספר מהלכים מרשימים. אבל רק קבוצה אחת גם חזרה מחדרי ההלבשה וזו ממש לא הייתה מיאמי.

רבע שלישי מטורף לגמרי של הניקס, בו צלפו האורחים שמונה שלשות (מידיהם של חמישה שחקנים שונים), הסתיים ב-27:37 וממצב של שוויון במחצית, העביר את השליטה לידיהם של האורחים מהתפוח הגדול. אם זה לא הספיק, הגיע הרבע האחרון, בו הוכיחו הניקס שגם בהגנה הם יודעים את העבודה וסיימו את 12 הדקות המכריעות ב-12:22, מה שנתן להם את הניצחון הענק הזה.

מעל כולם, הערב הזה היה שייך לריימונד פלטון, שצלף 6 מ-10 מחוץ לקשת וסיים עם 27 נקודות ושבעה אסיסטים. סטיב נובאק סייע עם 18 נקודות מהספסל ואילו טייסון צ'נדלר סיפק 13 נקודות ותשעה ריבאונדים. לברון כאמור, היה בערך היחיד שתיפקד במיאמי, שגם ספגה לראשונה העונה שני הפסדים ברציפות. קינג ג'יימס סיים עם 31 נקודות, עשרה ריבאונדים ותשעה אסיסטים, אבל ראה את דווין וויד נתקע על 13 נקודות בלבד ואת כריס בוש על 12 וככה אי אפשר לנצח את הניקס של העונה.

לברון ג'יימס מיאמי היט מול ג'יי אר סמית' ניו יורק ניקס. Alan Diaz, AP
לא יכול לעשות הכל לבד. לברון דורס את ג'יי אר סמית'/AP, Alan Diaz

פיניקס (13:7) - דאלאס (10:9) 97:94

נכון, למשחק הזה אין את הניחוח המרגש שהיה למשחק הראשון של הערב, אבל איזו דרמה גדולה הייתה במדבר. השמשות, שהפסידו את כל ארבעת המשחקים הקודמים שלהם, פתחו נהדר, עם 1:11, אבל המאבריקס ענו במהרה והמשחק היה צמוד לאורך שניים וחצי רבעים.

כאן הגיעה הבריחה הגדולה של האורחים, שטסו משוויון 46:46 לריצת 2:17 כולל צמד שלשות של או ג'יי מאיו, שהציבה אותם בפלוס 15 נקודות. הפעם הייתה זו פיניקס שסירבה לוותר ונשארה צמודה, אבל לא ממש הצליחה להתקרב לאורחים.

אל שתי הדקות האחרונות נכנסו המאבריקס ביתרון חמש נקודות, 80:85, אבל אז החלה הדרמה הגדולה. שלשה של מרקיף מוריס ונקודות מהקו של שאנון בראון קבעו שוויון, אבל מאיו צלף והחזיר את היתרון לדאלאס. המארחת החלה לשלוח את שחקני המאבריקס לקו, אבל הם פשוט סירבו להחטיא ולמרות שבראון קלע עוד שלשה, שצימקה לנקודה עם ארבע שניות על השעון, שמונה משמונה של דאלאס מהקו ב-19 השניות האחרונות היו יותר מדי עבור פיניקס.

ללא נוביצקי, שעדיין פצוע, מאיו הוביל את המנצחת עם 23 נקודות, חמישה ריבאונדים, חמישה אסיסטים ושישה איבודים. ברנדן רייט ודארן קוליסון היו טובים, עם 16 כל אחד, כשקוליסון מסיים עם 10 מ-12 מקו העונשין. את פיניקס הובילו מוריס וגוראן דראגיץ', שקלעו 15 כל אחד. מוריס הוסיף גם משחק מפלצתי מתחת לסלים, עם 17 ריבאונדים.

או ג'יי מאיו דאלאס מאבריקס מול פי ג'יי טאקר פיניקס סאנס. Matt York, AP
בהיעדרו של נוביצקי, הוא מוביל את דאלאס. מאיו בורח מפי ג'יי טאקר מיודענו/AP, Matt York

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully