וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "בזמן אמת אנחנו מוצאים פתרונות"

7.12.2012 / 8:10

הקפטן החדש של מכבי ת"א היה מרוצה מהקאמבק בפולין והבהיר: "מי שזילזל ראה יריבה ראויה. המטרה היא מקום ראשון"

אימג'בנק GettyImages

מכבי תל אביב אומנם עשתה צעד גדול לעבר הבטחת המקום הראשון בבית ב' של היורוליג, כשגברה אמש (חמישי) בפולין על פרוקום גדיניה 73:89, אבל למרות הניצחון ולמרות רבע אחרון מרשים של 8:29, שהוציא את הצהובים מהפיגור בו היו לאורך מרבית שלבי ההתמודדות, הקבוצה של דיוויד בלאט שוב הציגה יכולת רופפת, שתהיה רחוקה מלהספיק בשלב הטופ 16, בו היא צפויה לפגוש בין היתר את ברצלונה ואת שתי היווניות הגדולות, אולימפיאקוס ופנאתינייקוס.

בלאט, שאינו מרוצה מהסגל הנוכחי העומד לרשותו, יודע היטב שהרמה של מכבי תל אביב כיום איננה משביעת רצון והוא סבור שהקבוצה זקוקה לגארד נוסף, שיוכל לייצר נקודות. כמו כן, בלאט מעוניין להחליף שחקן בעמדת הסנטר. מי שנמצאים על הכוונת של המאמן ועלולים לעזוב את הקבוצה בקרוב הם ניק קיינר מדלי וגיאורגי שרמדיני.

שחקן פרוקום גדיניה ג'רל בלסינגיים מול שחקן מכבי תל אביב גיורגי שרמדיני. GettyImages
יעזוב בקרוב? שרמדיני מול בלסינגיים/GettyImages

אחת מנקודות האור של המשחק אמש הייתה יכולתו של הקפטן החדש של אלופת ישראל, ליאור אליהו, שזכה כמובן בתפקיד לאחר פרשת גיא פניני. עבור אליהו היה זה משחק ראשון עם תפקיד הקפטן היוקרתי והוא היווה גורם מרכזי בבריחה של הצהובים בשלבי הסיום וסיפק 16 נקודות ומשחק אחראי.

בסיום, אליהו זכה לחיבוקים ופירגון רב מצד חבריו לקבוצה ודיבר על הנסיבות בהן קיבל את התפקיד: "כידוע, עברנו שבוע לא פשוט ובדקות ארוכות במשחק נראינו לא מרוכזים. לקח לנו זמן עד שהתחלנו לשחק את הכדורסל הקבוצה והיפה שאנחנו יודעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו מול שחקן פרוקום גדיניה ראסיד מהאלבסיץ'. GettyImages
הרבה פירגון מהחברים. אליהו מול מהאלבסיץ'/GettyImages

למרות שבעיני רבים פרוקום נחשבת לקבוצה החלשה במפעל העונה, אליהו לא ראה כך את הדברים: "אני מאמין שכל אלה שזלזלו בפולנים, ראו במשך שלושה רבעים שהם בהחלט יריבה ראויה. זו לא הפעם הראשונה העונה שאנחנו יורדים למחצית בפיגור, אבל בזמן אמת אנחנו יודעים למצוא פתרונות וזה סימן טוב".

לסיכום, אליהו הדגיש כי כרגע לפחות, התוצאה חשובה יותר מהדרך עבור מכבי: "אמרנו כל הזמן שהיעד הברור שלנו הוא המקום הראשון בבית ואנחנו בדרך להשלמת המשימה. חייבים עכשיו לשמור על ריכוז ולסיים את השלב הראשון עם ניצחון ביתי מול אלבה ברלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully