וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "עברנו שבוע לא קל, לקח זמן למצוא את הקצב"

מאמן מכבי ת"א הודה שאירועי פניני השפיעו מול פרוקום, ושמח: "הכל תלוי בנו". על אליהו: "נכנס נהדר לתפקיד הקפטן"

אימג'בנק GettyImages

רבע אחרון מדהים של 8:29 סידר למכבי תל אביב ניצחון חשוב מאוד הערב, 73:89 על פרוקום גדיניה החלשה בפולין. האלופה הישראלית נאלצה לעבוד קשה מאוד לאחר שפיגרה בשלושת הרבעים הראשונים, אך לבסוף יצאה בעור שיניה וכעת היא תגיע למחזור האחרון של שלב הבתים המוקדם כשגורלה בידיה: ניצחון על אלבה ברלין, ומכבי תל אביב תסיים את בית ב' במקום הראשון.

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן. GettyImages
הצטיין עם 20 נקודות היקמן/GettyImages

"משחק לא פשוט עם פיניש מצוין שלנו", סיכם דיוויד בלאט היטב את המשחק של קבוצתו הערב. בלאט הודה כי אירועי השבוע החולף והעיסוק המוגבר בתקרית גיא פניני השפיעה על הקבוצה: "התעוררנו קצת מאוחר הפעם, אבל לשמחתי נתנו רבע אחרון מעולה. צריך לזכור שעברנו שבוע ממש לא קל, לקח לנו זמן למצוא את הקצב על המגרש ואת האנרגיות, אבל בסופו של דבר עשינו את זה יפה".

"שמנו את עצמנו במצב שניצחון במחזור האחרון והמקום הראשון בטוח שלנו ואי אפשר לבקש יותר מזה, אנחנו לא תלויים באף אחד, רק בעצמנו", הוסיף המאמן. "נחזור עכשיו הביתה, נעבור משחק לא קל ביום שני בנתניה ואז נתכונן ליום חמישי חשוב ביותר מול אלבה ברלין". על 16 הנקודות שקלע ליאור אליהו בהופעת הבכורה שלו כקפטן, אמר בלאט: "ליאור עשה כניסה נהדרת לתפקיד הקפטן ותרם המון לניצחון, גם בכדורסל וגם באופי שלו. יש לו משימה גדולה וחשובה עכשיו וההתחלה בהחלט יפה".

מנגד, המאמן המנוצח קסטוטיס קזמורה אמר בסיום: "שיחקנו טוב שלושה רבעים, אבל ברבע הרביעי איבדנו את הקצב שלנו ואת הריכוז. איבדו 11 כדורים בעשר הדקות האחרונות, אפשרנו ליריבה יותר מדי זריקות קלות ומכבי הענישה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
מודה עבר על הקבוצה שלו שבוע לא פשוט. בלאט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully