וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "לא יכולנו לשלוט במשחק המקביל"

אכזבה בצ'לסי מההדחה מהאלופות, צ'ך: "עשינו מה שהיינו יכולים". יובה חגגה, בונוצ'י: "נצטרך את אותה רוח לחימה"

אחרי שביום שלישי הבתים הוכרעו כבר מראש, משחקי יום רביעי בליגת האלופות סיפקו לא מעט עניין ומתח. אמנם צ'לסי הייתה עם רגל וחצי בחוץ, אבל אתמול (רביעי) קיבלנו את החותמת הסופית שאלופת אירופה נפרדת מהמפעל. הבלוז היו חייבים לראות הפסד של יובנטוס מול שחטאר דונייצק, הביסו 1:6 את נורשלנד הדנית אבל לצערם הרב הגברת הזקנה גברה 0:1 על היריבה האוקראינית שלה ובכך עלתה מהמקום השני בעוד שחטאר סיימה ראשונה בבית שלה.

פרננדו טורס שחקן צ'לסי חוגג עם חבריו. GettyImages
גם הניצחון הגדול הזה לא מנחם אותם. פרננדו טורס מסיים עם צמד/GettyImages

לא מעט אוהדים של צ'לסי המשיכו את המחאה הרועשת שלהם כנגד רפא בניטס והניפו שלטים בגנותו, אבל על הדשא הקבוצה שלהם נראתה פשוט נפלא. תוך שבע דקות קיבלנו שלושה פנדלים, שניים מהם הוחמצו, אבל דויד לואיז שבר את הבצורת על המגרש בדקה ה-38. בהמשך פרננדו טורס (צמד), גארי קייהיל ואוסקר השאירו את הדנים מובסים.

מנג'ר צ'לסי, רפא בניטס, היה מרוצה בסיום: "כשאתה מנצח, אתה חייב להיות מאושר, אבל אנחנו כמובן מאוכזבים מאוד מכיוון שלא עלינו. אנחנו צריכים לחשוב על הליגה האירופית כאתגר הגדול הבא. לא יכולנו לשלוט במשחק המקביל".

גארי קייהיל התייחס למצב בו הייתה קבוצתו, בו היא הייתה חייבת הפסד של יובנטוס במשחק המקביל, הפסד שלא הגיע. "במועדון כמו צ'לסי אנחנו רוצים מן הסתם לעלות לשלב הבא, אבל זה היה מצב לא נוח עבורנו. אנחנו היינו רוצים שזה יהיה בידיים שלנו, ואני חושב ששתי התוצאות שלנו מול יובנטוס מאוד פגעו בנו".

שוערה של צ'לסי, פטר צ'ך אמר: "ידענו עוד לפני המשחק שזה עלול לקרות וזה מצער שזה התממש בסוף. עשינו מה שהיינו יכולים והיה לנו משחק נהדר, ויכולנו רק לקוות, אבל לצערנו זה פשוט לא הלך בכיוון שלנו הערב".

שחקני יובנטוס חוגגים שער. AP
"אם נשחק עם רוח הלחימה שהראינו הערב, נוכל לנצח כל קבוצה". שחקני יובה חוגגים/AP

יובנטוס יצאה המנצחת הגדולה של הערב הזה, כשניצחה 0:1 בחוץ את שחטאר דונייצק וסגרה את הבית במקום הראשון עם 12 נקודות, שתיים יותר מהאוקראינים ושתיים יותר מצ'לסי. יובה נהנתה משער עצמי של אלכסנדר קוצ'ר בדקה ה-56 כדי לרשום ניצחון חוץ מרשים מאוד.

מי שנשמע מאושר בסיום היה לאונרדו בונוצ'י, שאמר: "ניסינו לשחק על התקפות מתפרצות, מפני שבטורינו התקשינו מאוד כשניסינו לתקוף אותם מההתחלה. אם נשחק עם רוח הלחימה שהראינו הערב, נוכל לנצח כל קבוצה".

בשלב הבא יובה עשויה לפגוש את ריאל מדריד, פורטו, ארסנל, ולנסיה, סלטיק או גלאטסראיי. בונוצ'י מעדיף את הקבוצה של מוריניו: "זו הקבוצה הכי יוקרתית שיש. כשאתה מגיע לשלב הזה, כל הקבוצות קשות. אני רוצה לפגוש אותה כי אף פעם לא שיחקתי בסנטיאגו ברנבאו".

מנגד סטפן ליכשטיינר מעדיף קבוצה "קלה" יותר ונקב בשמה של סלטיק: "אני רוצה לשבח את כל הקבוצה על משחק נהדר. זה לא היה קל לאף אחד מאיתנו לנצח כאן, ולכן אנחנו רואים בזה כהישג מצוין. אנחנו מרגישים היטב אחרי ההופעה הנוראית שלנו נגד מילאן, וכעת אנחנו רוצים להמשיך בכך. כל המשחקים נהדרים והיריבות מסובכות. אני רוצה לשחק נגד סלטיק".

ג'רום בואטנג שחקן באיירן מינכן מקבל כרטיס אדום. GettyImages
למרות ההרחקה שלו, באיירן פירקה/GettyImages

באיירן מינכן העפילה לשמינית הגמר מהמקום הראשון ועשתה את זה בסטייל עם 1:4 באליאנץ ארינה על באטה בוריסוב. מריו גומז, תומאס מולר, שרדאן שאקירי ודויד אלאבה השכיחו את ההרחקה של ג'רום בואטנג.

מריו גומז, שהבקיע את השער הראשון, אמר: "ידעתי שזה יהיה מאבק עבורי אחרי הפציעה שחזרתי ממנה, אבל התאמנתי קשה מאוד בתקופה האחרונה. ניסיתי למקם את עצמי טוב על המגרש, ואני חושב ששיחקתי טוב היום".

שרדאן שאקירי סיכם: "רצינו לייצר הופעה טובה והשחקנים שקיבלו מקום הערב בהרכב רצו להחזיר למאמן על הקרדיט שהוא נתן להם. אבל האמת שזה לא משנה מי משחק. יש לנו קבוצה עם סגל מצויין וכל שחקן הוא בר החלפה".

גארי הופר שחקן סלטיק. רויטרס
"הישג ענק". גארי הופר/רויטרס

גם סלטיק מוצאת את עצמה בשמינית הגמר. הקבוצה הסקוטית העפילה מהמקום השני בבית ז' אחרי ניצחון דרמטי 1:2 על ספרטק מוסקבה, שהשאיר את בנפיקה בחוץ, כאשר גארי הופר וכריס קומונוס הבקיעו את השערים, וארי רק צימק זמנית.

"יש משמעות אדירה לניצחון הזה", אמר ארון לנון בסיום. "קודם כל עבור השחקנים, הם היו מדהימים. זה הישג מדהים עבורם, עבור האוהדים, הבעלים ומי שנמצא מאחורי הקלעים. רק להיות בהגרלה הגדולה בשנה החדשה זה הישג ענק, להשיג עשר נקודות זה נפלא. זה לילה נפלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully