וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נושמת לרווחה: הפציעה של מסי לא רצינית

הפרעוש נפצע בברכו ופונה באלונקה בהתמודדות עם בנפיקה, אבל מאוחר יותר בארסה הודיעה: זו רק חבלה בעצם הברך. לא ברור אם יהיה כשיר למשחק הליגה מול בטיס ביום ראשון

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

ברצלונה קיוותה לעבור את המחזור האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות ללא תקלות מיוחדות לקראת המשך מאבקי הליגה, אבל סבלה מהרבה רגעים של חרדה לאחר ה-0:0 מול בנפיקה. לאונל מסי נותר על הספסל של טיטו וילאנובה במשחק שנערך לפרוטוקול בלבד, אבל המאמן נעתר לבקשות הקהל והכניס את הכוכב הארגנטינאי בדקה ה-57 במקום ראפיניה. לצערו הרב של מסי, זה הסתיים בפציעה בברך. למזלה של ברצלונה, התברר שהכוכב סובל מחבלה בלבד וצפוי להיות כשיר בימים הקרובים.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי שוכב פצוע על הדשא. AP
על המגרש זה לא היה נראה טוב. ליאונל מסי/AP

חמש דקות לסיום, מסי מתח את השריר בברך שמאל תוך כדי ניסיון בעיטה, ונלקח באלונקה מחוץ למגרש שניות בודדות אחרי שהגיע למצב טוב להכריע את המשחק. הכוכב לא הצליח לחזור, אבל וילאנובה נותר ללא חילופים וברצלונה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים.

"הבדיקות אישרו כי מסי סובל מחבלה בלבד בעצם הברך", נמסר בהודעת המועדון, "עדיין לא ברור מהי דרגת הפציעה והאם יהיה כשיר למשחק מול בטיס ביום ראשון".

כזכור, מסי היה במוקד המחזור האחרון של שלב הבתים של ליגת האלופות בעקבות ההמתנה לשבירת שיאו של גרד מולר. הפרעוש, שהבקיע 84 שערים בשנת 2012, רחוק שער בלבד משחקן הפאר הגרמני שקבע את השיא לפני ארבעים שנה בדיוק אי שם ב-1972. כעת עדיין לא ברור האם מסי יוכל לחזור לפעילות עד סוף השנה הקלנדרית בכדי להשוות או אפילו למחוק את שיאו של מולר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן ברצלונה ליאונל מסי נפצע מול בנפיקה. GettyImages
רגע המתיחה. ליאונל מסי/GettyImages

בסיום נשאל מנג'ר ברצלונה, טיטו וילאנובה מדוע שיתף בכלל את הארגנטינאי במשחק שלא שינה דבר עבור קבוצתו: "הכנסתי אותו לשלושים הדקות האחרונות כי חשבתי שזה יהיה טוב עבורו, והוא תמיד אוהב לשחק". על שחקניו הצעירים שקיבלו הערב צ'אנס אמר המנג'ר: "רציתי לראות איך הם יגיבו במשחק בקאמפ נואו. זה עדיף לקבל את ההזדמנות כשהם מוקפים באוהדים נורמליים".

טיאגו אלקנטרה, שחקנה של ברצלונה, נשמע מודאג בסיום מפציעת חברו, עוד בטרם ידע על חומרתה: "זה היה משחק שרצינו לנצח למרות שהוא לא שינה לנו ושיחקנו בעיקר עם שחקנים צעירים. החדשות הרעות הן הפציעה של ליאונל. אני מקווה שזה כלום. אנחנו מודאגים, וזה הגיוני בעקבות המצב שהוא היה בו".

גם המנהל הספורטיבי של ברצלונה, אנדוני זוביזארטה, לא היה שקט: "זה לא היה נעים לראות את מסי יורד ככה על אלונקה", אמר השוער האגדי. "ניאלץ לחכות ולראות מה מצבו. הוא עכשיו ייסע לעבור מספר בדיקות, ונקווה שנסיים את הלילה עם חדשות טובות ולא רעות". כאמור, חששותיו הופרכו, לשמחתו ולשמחת כל אוהדי הבלאוגראנה.

עדכון ראשון: 5.12.2012, 23:57

מאמן ברצלונה טיטו וילאנובה. רויטרס
לא מצטער שהכניס אותו. וילאנובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully