וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "שקלתי לעזוב את ישראל במבצע עמוד ענן"

5.12.2012 / 17:17

מאמן מכבי תל אביב התראיין בספרד והודה שחשש לאחר הפיגוע באוטובוס: "זה היה היום הכי גרוע מבחינתי בישראל"

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה התראיין היום (רביעי) לאתר 'ספורט' הספרדי והתייחס לתקופת מבצע "עמוד ענן" בישראל והחששות שלו מהמצב הביטחוני בארץ. הספרדי, שנמצא עם הצהובים במקום הראשון עם 27 נקודות, סיפר כי "היום בו התפוצץ אוטובוס בתל אביב היה הגרוע ביותר מבחינתי. באותו היום שקלתי לעזוב ולחזור לברצלונה, כיוון שראיתי שהסכנה הולכת וגוברת. אבל אז החלטתי להישאר נאמן לאמת שלי והכל חזר להיות כרגיל".

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מודה כי שקל לעזוב את הארץ. גרסיה/ברני ארדוב

מאמן הצהובים סיפר גם על האתגר המקצועי שלו בישראל ואמר: "אני מנסה להטביע את חותמי על המועדון. זו הצורה בה אני מבין כדורגל. הקבוצה משחקת כמו שאני רוצה ואני מאמין שנמשיך לנצח במשחקים. ברצלונה הוכיחה שהיא יכולה להיות תחרותית וטובה גם עם שחקני בית. זו דוגמה של יצירת בית ספר לקבוצות אחרות בעולם.

"צריך להאמין לא רק בשחקני הבית, אלא גם במאמני הבית". הספרדי גם התייחס לליאונל מסי וטיטו וילאנובה: "כשאני צופה במשחק של בארסה, אני מסתכל על דברים רבים, ולאו דווקא על שיאים אישיים. על אף שברור שמסי והשיאים שלו מדברים בשביל עצמם. כמובן שכשלמועדון יש שחקן ברמה כזו, הדברים הרבה יותר קלים. אין לי ספק שהמועדון ימשיך להצליח תחת וילאנובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully