וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל האירועים האחרונים: קבוצות הליגה יבקרו ביד ושם

5.12.2012 / 17:09

במנהלת החליטו כי כלל הקבוצות יגיעו לביקור בירושלים ב-18/12. נדחה הדיון בנושא כתבי האישום שהוגשו נגד הפועל ת"א

צילום וידאו: אבי כהן. עריכה: טל רזניק

בעקבות אירועי השבועות האחרונים בכדורסל הישראלי, ובפרט בשל התקרית המכוערת בין גיא פניני ויונתן שולדברנד, החליטו במנהלת הליגה לקיים ביקור מרוכז של קבוצות ליגת העל במוזאון יד ושם. הביקור, שייערך כחלק מהפעילות ההסברתית והחינוכית של המנהלת, יתקיים ביום שלישי, 18/12/12.

כ-300 מאמנים, שחקנים ואנשי צוות צפויים לעלות לבירה ולבקר במוזיאון המופקד על תיעוד תולדותיו של של העם היהודי בתקופת השואה. הסיור ידגיש גם את נושא הספורט בשואה ואת חשיבות הספורט כדרך לשיקום ניצולים רבים לאחר סיום המלחמה. כמו כן, בישיבת הדירקטוריון הבאה תערוך המנהלת דיון בנושא השארת הכדורסל נקי מאלימות מילולית. המנהלת ביקשה מכל יושבי ראש הקבוצות להעביר מסר לשחקנים, לצוותים המקצועיים ולקהל האוהדים שלהתבטאויות שליליות ופוגעות אין מקום באולם הכדורסל, על הפרקט וביציעים.

בתוך כך, החליטו בבית הדין המשמעתי לדחות את הדיון בנושא כתבי האישום שהוגשו נגד הפועל תל אביב ליום חמישי, ה-20/12/12. האדומים יועמדו לדין בגין שלושה אירועים של קריאות נאצה ושימוש במושגים מתקופת השואה, במשחקים נגד גלבוע\גליל, מכבי חיפה והפועל אילת. כמו כן תואשם הקבוצה בכך שדגלים שהניפו אוהדי במהלך המשחק נגד אילת באולם בית מכבי בראשון לציון, חדרו למשטח למגרש והפריעו למהלך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully