וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראלי חייב לדעת טוב מכולם את המשמעות של 'נאצי'"

פרשת גיא פניני דווחה כמעט בכל מקום בעולם. ריק צ'נדלר מ-NBC הביע את דעתו בנושא ובאתרים אחרים נזכרו במקרי עבר

צילום וידאו: אבי כהן. עריכה: טל רזניק

הכדורסל הישראלי כבש ביממה האחרונה לא מעט מכותרות אתרי הספורט בעולם, אלא שלצערנו, זה קרה מהסיבות הלא נכונות כלל. פרשת גיא פניני-יונתן שולדברנד דווחה כמעט בכל מקום על רחבי הגלובוס, כאשר מרבית האתרים ניסו להסביר לגולשיהם את המשמעות של הדברים החמורים שהשמיע הקפטן לשעבר של מכבי תל אביב באוזני יריבו בדרבי התל אביבי ביום ראשון.

"ישראלי חייב לדעת יותר טוב מכולם את משמעות המונח 'נאצי' ואיך המילה הזו לא יכולה להיאמר במקום טריוויאלי כל כך כמו מגרש כדורסל", כתב ריק צ'נדלר ב-NBC.

מקומות בולטים נוספים בהם דווח על המקרה הם ה-BBC הבריטי ובסוכנות הידיעות העולמית הגדולה AP, שם גם הוסיפו וסיפרו על כל השתלשלות האירועים עד כה, כולל השעייתו של השחקן, הקנס שהוטל עליו ואפילו הבכי שלו בתום הפגישה שנערכה בינו לבין הנהלת הקבוצה בערב יום שני.

גיא פניני, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בכל מקום נכתב על המקרה שלו. פניני/ברני ארדוב

במקומות רבים נכתב כי משפחתו של פניני עצמו, כמו ישראלים רבים אחרים שגרים בארץ, שרדה את השואה ובחלק מהאתרים, כמו BBC אינדונזיה למשל, אפילו נאלצו להסביר לגולשיהם מהי השואה ואת הזוועות שאירעו בה. אגב, במספר מקומות נכתב כי עיתונאי ישראלי טען בשיחה ש"פניני לא ראוי ללבוש את חולצת הנבחרת יותר".

העיתון האיטלקי המפורסם, 'גאזטה דלו ספורט', סיפר לקוראיו על דבריו של פניני ערב המשחק, לפיהם "אין מקום לשירי שואה, אפילו בין מחנות אוהדים יריבים כמו הדרבי".

במדינות מזרח אירופה חובבות הכדורסל, בהן פניני הוא דמות מוכרת (ודי ידועה לשמצה), מיהרו להזכיר את ההיתקלות בין הפורוורד לשחקן נבחרת סרביה ננאד קרסטיץ', במהלך היורובאסקט בקיץ 2011, בה שלח הישראלי מרפק לכיוונו של הסנטר, מה שהוביל למהומה גדולה בין שתי הנבחרות במשחק בו הפסידה ישראל.

באתר 'ספורטאנדו' אף הזכירו את הטראש טוק הידוע של פניני, שעלה בעבר לג'רמיין ג'קסון בהרחקה ולוויל סולומון בעבירה טכנית, במהלך משחקים בליגת העל ואת העבירה הקשה שביצע על ליאור אליהו בגביע ווינר ב-2007, כשהיה עדיין שחקן של הפועל ירושלים.

בתוך כך, במכבי תל אביב, ששוחחו אתמול לראשונה עם ליאור אליהו על תפקיד הקפטן, צפויים למנותו רשמית עוד לפני משחק היורוליג מחר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully