וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "אני אוהב את פאו כמו אח ומתגעגע אליו"

יממה אחרי הביקורת, הבלאק ממבה הבהיר: "שלא יהיה חסר אומץ". רנדי וויטמן: "הניצחון על מיאמי, המספק בקריירה שלי"

שתי הפתעות סיפקה הלילה (בין שלישי לרביעי) ליגת ה-NBA, אחת גדולה מאוד, אחת כנראה שכבר פחות.

האלופה מיאמי יצאה לטיול קליל על הנייר בבירה וושינגטון, אבל כנראה שהיא הייתה רדומה מדי והפסידה 105:101 לקבוצה הגרועה בליגה, הוויזארדס. בעידודו של הקוורטרבק הכוכב של קבוצת הפוטבול וושינגטון רדסקינס, רוברט גריפין השלישי, שישב על הקווים וזכה להרבה כבוד מצד לברון ג'יימס בסיום, הקוסמים הצליחו לנצח את משחקם השני מבין שלושה, זאת לאחר פתיחת עונה של 12:0.

שקחן וושינגטון רדסקינס רוברט גריפין השלישי במשחק NBA. Rob Carr, GettyImages
התמיכה שלו כנראה עזרה. RG3 במשחק של הוויזארדס/GettyImages, Rob Carr

"אני כל כך שמח עבור השחקנים שלי", אמר המאמן רנדי וויטמן, "זה כנראה הניצחון הכי מספק בקריירת האימון שלי. לפני המשחק אמרתי לשחקנים שהם היחידים שחושבים שיש להם סיכוי. היינו צריכים משחק שהוא הצהרה". שון ליבינגסטון, שנהנה מערב מוצלח לעיני אולם מלא עד אפס מקום, הוסיף: "זה ניצחון של מומנטום. היה לנו קשה להיות טובים בכל ארבעת הרבעים במשחקים עד עכשיו".

במיאמי לא התרגשו יותר מדי מההפסד. לברון, שירד מנוצח למרות טריפל דאבל, אמר: "לא, זה לא היה שיעור עבורנו. פשוט הפסדנו. היינו בכל סיטואציה כבר וראינו כל דבר, אז אנחנו לא צריכים הפסד כזה כדי להתאפס על עצמנו. דברים כאלה פשוט קורים".

רנדי וויטמן מאמן וושינגטון וויזארדס. Rob Carr, GettyImages
ניצחון גדול. וויטמן/GettyImages, Rob Carr

כאמור, הייתה גם הפתעה יותר קטנה, שכן הפסדים של הלייקרס הם כבר עניין שבשגרה העונה. הקבוצה מעיר המלאכים ירדה מנוצחת גם ביוסטון, 107:105, כשקובי בריאנט מספק 39 נקודות, שלא מנעו הפסד עשירי ב-18 משחקים העונה.

הלייקרס רק במקום ה-12 במערב כרגע וגם חילופי המאמנים והבאתו של מייק ד'אנטוני לא עזרו יותר מדי: "יש לנו בעיות ואנחנו צריכים לטפל בהם" הודה הקואץ'.

בריאנט, שאתמול העביר ביקורת על פאו גאסול הפצוע וקרא לו 'ללבוש את מכנסי הילד הגדול', נדרש שוב לנושא והבהיר: "אנחנו מתגעגעים לפאו מאוד, הוא שחקן דומיננטי, מוסר מצוין וקלע נהדר. אני אוהב את פאו כמו אח, באמת. אני רוצה שהוא יהיה דומיננטי כמו שאני יודע שהוא יכול, שלא יהיה חסר אומץ".

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
הרגיע את ההמולה התקשורתית. בריאנט/GettyImages, Harry How

מי שיצאה מאוד מחויכת מהערב הזה היא אלופת המערב המכהנת אוקלהומה סיטי, שניצחה בחוץ 111:117 את ברוקלין. הת'אנדר כבר במאזן 4:15 נהדר והנחילו לקבוצה מהתפוח הגדול את הפסדה הביתי השני בלבד באולם החדש.

"זה ניצחון טוב, מבחן טוב עבורנו", אמר ראסל ווסטברוק, "היינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בשמירה על היתרון, אבל שיחקנו מול קבוצה טובה". קווין דוראנט, שניסה ברבע השני להטביע מעל אנדריי בלאץ' הענק ונעצר רק בעבירה, אמר בחיוך: "זה כנראה היה הדאנק הכי גדול שלי ב-NBA אם זה היה נכנס, אבל לא הצלחתי לקפוץ גבוה יותר".

אייברי ג'ונסון, מאמן הנטס, סיכם: "הייתי מאוכזב מההופעה שלנו במחצית הראשונה, נתנו להם יותר מדי כבוד ולא ריתי את ברוקלין נטס על המגרש, כמו שאני מצפה לראות. במחצית השנייה השחקנים נראו הרבה יותר טוב".

* ניו אורלינס קרובה לשנות את הכינוי שלה. בעלי שארלוט, מייקל ג'ורדן, מעוניין להחזיר את השם 'הורנטס' לצפון קרולינה ושיחות בנושא כבר נערכו עם טום בנסון, שקנה את ניו אורלינס באפריל האחרון ומחזיק גם בקבוצת הפוטבול של הביג איזי, הסיינטס. ככל הנראה, כבר מהעונה הבאה, ניו אורלינס תשנה את שמה ל'פליקאנס', שהיא הציפור הלאומית של מדינת לואיזיאנה ומופיעה על סמל ודגל המדינה בה משחקת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully