וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנצ'לוטי ולב מועמדים להחליף את מוריניו בריאל

לאחר הפרסומים על עזיבתו של המיוחד בתום העונה, הבלאנקוס כבר עמלים על מציאת מחליף. האיטלקי המועמד המוביל לתפקיד

לא רגוע בריאל מדריד. לאחר הדיווחים אודות עזיבה אפשרית של מאמן הבלאנקוס, ז'וזה מוריניו, מיד בתום העונה, במועדון כבר עמלים על מציאת היורש של פורטוגלי, או לפחות כך על פי דיווחים בתקשורת הספרדית. לקראת המשחק הערב (שלישי) מול אייאקס בליגת האלופות, נשיא ריאל והאיש החזק במועדון - פלורנטינו פרס, כבר גיבש רשימה של כמה שמות אפשריים לתפקיד, והציב כמה תנאים וכללי אצבע שאמורים להתקיים אצל כל אחד ואחד מהמועמדים: היכולת להסתדר עם הכוכבים בסגל, היכולת לעבוד תחת לחץ וניסיון ארוך בליגת האלופות. תנאי נוסף, שנלמד כלקח מהתקופה של מוריניו, הוא יכולתו של אותו מאמן להתנהל בצורה נכונה מול התקשורת.

מאמן אינטר, ז'וזה מוריניו. ברקע: מאמן צ'לסי, קרלו אנצ'לוטי. Phil Cole/, GettyImages
אחד יעזוב, אחד יגיע? אנצ'לוטי ומוריניו/GettyImages, Phil Cole/

לפיכך, האופציה הראשונה עבור הנשיא הוא האיטלקי המעוטר קרלו אנצ'לוטי, שעובר ימים לא קלים בפריס סן ז'רמן. קבוצת המיליונים מבירת צרפת נמצאת בתקופה לא טובה, ממוקמת במקום הרביעי בלבד בליגה הצרפתית ואף הודחה מהגביע כבר ברבע הגמר. על פי דיווחים בצרפת, אנצ'לוטי עשוי שלא לסיים את העונה בפריס. מועמד נוסף ששמו הוזכר הוא יוגי לב, מאמן נבחרת גרמניה, אלא שמועמדותו עשויה לרדת מהפרק בקרוב בשל הניסיון המועט יחסית שצבר בליגת האלופות ועקב העובדה שהוא מחזיק בחוזה בנבחרת גרמניה עד שנת 2014.

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. Martin Rose, GettyImages
יצטרף לחבורת הגרמנים במדריד? יוגי לב/GettyImages, Martin Rose

מוריניו וריאל, כזכור, נמצאים בעיצומו של משבר, כשלאחר 14 מחזורים, הם מדורגים במקום השלישי בליגה הספרדית ונמצאים במרחק של 11 נקודות מהיריבה השנואה ברצלונה. אוהדי ריאל מדריד שרקו בוז למנג'ר הפורטוגלי לאחר ההפסד מול בטיס, והוא אף התעמת לאחרונה עם בלם הקבוצה סרחיו ראמוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully