וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן שולדברנד: "אף אחד ממכבי ת"א לא ניסה ליצור איתי קשר"

3.12.2012 / 22:51

שחקן הפועל ת"א הגיב פעם נוספת לדברים של פניני: "לא משנה שתפסו אותו, עצם העובדה שהוא משתמש במילים כאלה מעציבה"

צילום וידאו: אבי כהן. עריכה: טל רזניק

גיא פניני נענש הערב (שני) בחומרה בשל התקרית המכוערת עם יונתן שולדברנד, לו קרא בין היתר "נאצי" במשחק הדרבי בין מכבי והפועל תל אביב אמש. השחקן הושעה ממכבי תל אביב עד הודעה חדשה, תפקיד הקפטן נלקח ממנו וההנהלה הצהובה אף קנסה אותו ב-100 אלף שקל. כזכור, פניני נצמד במהלך המשחק אמש לשולדברנד, קרא לעברו "נאצי", ואף המשיך ואמר: "שיהיה לך ולאבא שלך סרטן".

יהונתן שולדברנד שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"עצוב לספורט שמשתמשים בביטויים כאלה במשחק". שולדברנד מול אליהו אמש/ברני ארדוב

"במהלך היום היה הרבה טררם מסביב לנושא", הודה הערב שולדברנד. "הרבה מאוד אנשים התקשרו לשאול אותי מה שלומי, איך אני מרגיש, מה היה שם בדיוק, אותן שאלות חזרו על עצמם. לא משהו מעבר. אני לא מכיר את פניני באופן אישי, אני לא יודע למה הוא דיבר אלי ככה. אני מתאר לעצמי שהוא ניסה כל מיני טריקים להציק ולהוציא מריכוז, הוא לא נזהר יותר מדי. אני בטוח שהוא לא חשב שיעשו עם דבר כזה משהו, שיתפסו אותו במצלמה. למה הוא עשה את זה? זה עצוב, לא משנה אם תפסו אותו או לא, או אם הוא עשה את זה בעבר, עצם העובדה שהוא מעז להשתמש במילים כאלה זה עצוב. ככה הוא משחק כנראה".

"אף אחד מטעמה של מכבי תל אביב, או מטעמו של פניני, לא ניסה במהלך היום ליצור איתי קשר", המשיך שולדברנד. "אני לא יודע מה תהיה התגובה שלי בנושא זה אם הם יתקשרו, אין לי מה להגיד אם יפנו אלי. זה מקרה חמור וצריך לטפל בזה, אבל אני לא יושב בבית ובוכה על מה שהוא אמר לי. בי באופן אישי הוא לא פגע, לא נתתי לזה לעבור אליי, זה פשוט עצוב לספורט שמשתמשים בביטויים כאלה במשחק.

"אם זו היתה הקבוצה שלי, לא הייתי בוחר מישהו כמוהו או שהייתי ממשיך איתו כקפטן של הקבוצה. זה תפקיד חשוב בתוך הקבוצה. מדברים המון על הנושא של האוהדים של הפועל תל אביב וההתנהגות שלהם, מדברים על להעניש אותם כל הזמן. צריך להעניש על דבר כזה, בטח בן אדם מסוגו, שיש לו הרבה מאוד אחריות על הגב שלו. אני לא רוצה לפגוע לאף אחד בקריירה, לא צריך לאבד את הפרופורציות בעונש, אבל אי אפשר לעבור על זה לסדר היום", סיכם שולדברנד עוד לפני שנודע לו על העונש.

הפועל תל אביב מסרה בתגובה לעונש: "כפי שדרשנו שלא להתערב בעניינים הפנימיים של הפועל תל אביב, כך אנו לא מתערבים בהחלטות הפנימיות של קבוצות אחרות. לא הגשנו את התלונה למכבי תל אביב אלא לאיגוד הכדורסל".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב גיא פניני בוכה. יותם רונן
עונש כבד. פניני ביציאה מהפגישה עם הנהלת מכבי תל אביב הערב/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully