וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "הייתה אווירה יפה, פרט לקריאות הלא יפות"

3.12.2012 / 11:54

יו"ר מכבי ת"א על אוהדי הפועל ת"א: "ניסינו להתעלם מהכל". פניני: "יוגב לא היה צריך את המשחק הזה כדי להרגיש בבית"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

ביום שאחרי הדרבי התל אביבי הראשון מזה שש שנים, בשני הצדדים החלו בהאשמות על התנהגות לא הולמת. אוהדי מכבי, שישבו מתחת לשער של אוהדי הפועל, התלוננו כי ספגו משקאות ויריקות, ובדו"ח המשקיף הוזכרו נאצות ששרו האוהדים האדומים. בצד השני האשים יהונתן שולדברנד את גיא פניני בכך שקרא לו נאצי ואמר לו "שיהיה לך ולאבא שלך סרטן".

שמעון מזרחי נטל את המיקרופון לא אחת במטרה להרגיע את האוהדים, ואחרי המשחק הוא אמר לוואלה! ספורט: "היו קריאות ודברים אבל ניסינו להתעלם מהכל. דו"ח המשקיף? לא ראיתי אותו ואני לא יודע מה הוא כתב. הייתה אווירה יפה בהיכל, פרט לקריאות הלא יפות. הייתה אווירה של מתח, של רצון לנצח, וזה מה שחשוב". לגבי התוצאה הגבוהה בה ניצחו הצהובים אמר מזרחי: "כל ניצחון מתקבל בהתלהבות, גם ניצחון בשתי נקודות. ניצחנו וזה עוד ניצחון, וזה מה שחשוב".

עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הייתה אווירה של מתח, של רצון לנצח, וזה מה שחשוב". מזרחי/ברני ארדוב

גיא פניני, שעמד בעין הסערה בעקבות אירועי המשחק, התייחס לעימות שלו עם ארז אדלשטיין, שקרא לו 'חוצפן ופרובוקטור': "ממש לא היה כלום. ברור שיהיו קצת אמוציות במשחק כמו דרבי. האמת שלא שמעתי מה ארז אמר, ונמשיך לעבוד. צריך להמשיך הלאה ולהמשיך לעבוד,. עם אלן? גם לא היה כלום".

על המשחק עצמו אמר פניני: "היה בסדר, דרבי כפי שצפינו, הייתה אווירה טובה. בגבול הספורטיבי, כפי שצריך. אני שמח שניצחנו ועשינו מה שאנחנו צריכים לעשות על המגרש. אני חושב שכולם הבינו אצלנו מה זה דרבי ואני בטוח שעם הזמן יהיו עוד משחקים כאלה והם ילמדו אפילו יותר טוב, בטח במשחקים בחוץ. הייתה התרגשות. שש שנים לא היה משחק כזה וחיכינו לזה. כבני אדם בטח שהתרגשנו, אבל כשהכדור עלה לאוויר ההתרגשות ירדה. אולי ברבע הראשון הורגשה אובר מוטיבציה כי כולם היו בטירוף עשינו כמה טעויות בגלל אובר-טירוף, אבל ברגע נרגענו היה בסדר".

על היכולת הטובה של יוגב אוחיון אמר הקפטן: "יוגב חיכה למשחק הזה כדי להתפוצץ, הוא נולד בשביל המשחקים האלה. הוא נתן משחק מצוין ורק שימשיך ככה. הוא בבית ומרגיש בבית, הוא לא היה צריך את המשחק הזה כדי להרגיש בבית".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully