וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ ששוחרר מבית"ר ירושלים על הכוונת של מילאן

ניקולה ג'ורג'יץ' נפצע כשנבחן אצל אלישע בחיפה ולא הרשים מספיק את ראובן עטר בבירה. היום הוא מבוקש בכל אירופה

חודש ינואר מתקרב והמשמעות מבחינת עולם הכדורגל היא פתיחה מחודשת של חלון ההעברות במרבית אירופה. השמועות כבר מתחילות להתרוצץ, דיבורים על מעברים מגיעים השכם וערב ואחד מהשמות שמוזכרים לא מעט לאחרונה הוא זה של החלוץ ניקולה ג'ורג'יץ'.

הסרבי בן ה-26 משתייך לקבוצת האוגסונד מהליגה הראשונה בנורבגיה ובחודשים האחרונים היה מושאל להלסינגבורג השבדית. השנה כבש 12 שערים ובישל ארבעה נוספים ב-18 משחקים בליגה הנורבגית ואחר כך הבקיע 10 שערים ב-11 משחקים בליגה השבדית. בליגה האירופית, שם הוא עודנו משחק עם הלסינגבורג, יש לו שלושה שערים בחמש הופעות בשלב הבתים.

ההופעות המרשימות של הסרבי, בעיקר אלו בזירה האירופית, הביאו להתעניינות גדולה בו ואודנסה הדנית כבר הגישה עליו הצעה, אלא שהוא דחה אותה מכיוון שהוא רוצה לעבור לקבוצה גדולה יותר. הבוקר (שני) כבר צצו דיווחים בתקשורת הסרבית על כך שמילאן האיטלקית בוחנת את האפשרות לרכוש אותו, כל זאת אחרי שלפני כשלושה שבועות גם רומא ובשיקטאש הוזכרו כמי שמביעות בו עניין רב.

אז למה זה כל כך מעניין? כי ג'ורג'יץ' שהיום מפציץ באירופה ונמצא בפנסקים של לא מעט סקאוטים, הגיע לישראל כחלוץ אלמוני בעל עבר בנבחרת סרביה הצעירה ונבחן בקיץ 2008 במכבי חיפה, אז תחת אלישע לוי. הסרבי הצעיר הראה יכולת לא רעה במשחק אימון נגד הפועל עכו, אבל נפצע בכף רגלו לקראת הסיום ומכיוון שהאבחנה הראשונית הייתה שהוא צפוי להיעדר כחודשיים-שלושה, הוא שוחרר.

בינואר 2009 נחת ג'ורג'יץ' בישראל פעם נוספת, הפעם כדי להיבחן בבית"ר ירושלים של ראובן עטר. הסרבי נבחן לצידו של חלוץ אחר, איגו אוטגרי, ואחרי כמה ימים עטר העדיף את הניגרי וג'ורג'יץ' שוחרר. בסופו של דבר בדיקות רפואיות גילו שאוטגרי פצוע וגם הוא לא הוחתם.

החלוץ הסרבי הנבחן בבית"ר ירושלים ניקולה ג'ורג'יץ'. מגד גוזני
איזה פספוס. ג'ורג'יץ' בבית וגן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully