וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה ג'ורג'יץ' הסרבי מגיע למבחנים בבית"ר

דור בלך

10.1.2009 / 17:22

החלוץ, שחקן נבחרת סרביה הצעירה, נבחן בתחילת העונה במכבי חיפה וכעת ינסה להרשים את ראובן עטר, יחד עם הניגרי איגו אוטגרי

בית"ר ירושלים ממשיכה בחיפושים אחר חלוץ חדש לחיזוק התקפת הקבוצה. לאחר שאיגו אוטגרי הניגרי נחת אתמול בארץ, השם החדש שעלה היום (שבת) הוא שמו של ניקולה ג'ורג'יץ', שחקן ווזדובץ' מהליגה השנייה ונבחרת סרביה הצעירה, אשר יגיע למבחנים בהמשך השבוע.

הדאבליסטית מחפשת חלוץ זו תקופה ארוכה, ואחד מהשניים הללו עשוי לפתור את הבעיה של ראובן עטר. ג'ורג'יץ' הגיע בעבר להיבחן במכבי חיפה באמצעות שחקן העבר סרגיי קנדאורוב, אך לבסוף לא הוחתם בשורות הירוקים. ג'ורג'יץ' שיחק טוב במשחק אימון של הירוקים מול הפועל עכו בטרום העונה, אך נפצע בכף רגלו לקראת הסיום ובחיפה חששו כי מדובר בפציעה חוזרת.

ג'ורג'יץ' בן ה-23, חלוץ רחבה קלאסי המתנשא לגובה 1.83 מטרים, הופיע חמש פעמים בנבחרת הצעירה של ארצו ואף כבש פעם אחת. בעונת 2006/7 הוא שיחק בליגה הראשונה וכבש 11 שערים, אבל קבוצתו ירדה ליגה. בעונה שעברה כבש חמישה שערים ב-14 משחקים עבור ווזדובץ'. בינואר אשתקד היה אמור החלוץ לעבור לטרומסו הנורבגית, אך גם במקרה הזה פציעה מנעה את עסקת הרכישה.

בית"ר לא ערכה היום אימון, ומחר בבוקר יחל להיבחן אוטגרי, שגם הוא נבחן בעבר במכבי ת"א ואף היה אמור להגיע למבחנים במכבי חיפה הקיץ. בנוסף לשניים, יגיע חלוץ דרום אמריקאי להיבחן, אך בכל מקרה לא יוחתם אף אחד עד אשר יחזור ארצה סקאוט המועדון איתן מזרחי, שעוקב אחר חלוצים בברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully