וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: לארי קהינדה נחת להתרשמות

30.11.2012 / 16:50

החלוץ הניגרי בן ה-18 עשוי להצטרף למחלקת הנוער של הצהובים. בשבועות הקרובים ייבחנו שני שחקנים נוספים

בצוות המקצועי של מכבי תל אביב עוסקים מזה מספר שבועות בשינויים אפשריים לקראת חלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר, אולם בד בבד מחפשים גם שחקנים צעירים שישתלבו תחילה במחלקת הנוער, כהשקעה לטווח ארוך והשתלבות עתידית גם בקבוצה הבוגרת. לוואלה! ספורט נודע כי החלוץ הניגרי בן ה-18, אולאנרוואג'ו 'לארי' קהינדה, הגיע השבוע לתקופת מבחנים והתרשמות במסגרת קבוצת הנוער של המועדון.

קאיודה, ששיחק בנבחרות הצעירות של ניגריה בעמדת החלוץ, הוא בעל מבנה גוף מרשים והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף הגיע היום (שישי) במיוחד לאימון קבוצה הנוער, על מנת לעקוב אחריו מקרוב. השחקן ינסה כעת להרשים את הצוות המקצועי של המועדון. עוד נודע כי בשבועות הקרובים צפויים להגיע שני שחקנים אפריקאים צעירים נוספים למבחנים והתרשמות במחלקת הנוער של המועדון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השקעה מעניינת. קהינדה באימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, תערוך אחר הצהריים הקבוצה הבוגרת את האימון המסכם לקראת משחק הבית נגד בני סכנין, מחר בבלומפילד. המגן סטיב גורי שנחת בישראל ביום רביעי בערב וכבר הספיק לערוך אימון אישי, עם אחד מעוזרי המאמן דומינגו מארין, יתאמן הערב עם חבריו, אם כי עדיין לא ברור אם יכלל מחר בסגל למשחק.

וינסנט אניימה, שרן ייני ואלירן עטר שלא שותפו במשחק גביע הטוטו נגד הפועל חיפה ביום שלישי, צפויים לשוב להרכב הפותח. ייני יפתח בעמדת המגן הימני, כאשר עטר יתופקד בהתקפה לצידו של גונסאלו גרסיה שנכנס כמחליף בגביע הטוטו. דור מיכה, רוברטו קולאוטי ורוברט ארנשו נמצאים בתמונת ההרכב, כאשר נראה כי המאמן אוסקר גרסיה יפתח במערך התקפי יותר, בניגוד למשחקים האחרונים בהם פתח עם שלושה קשרים אחוריים

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני. ברני ארדוב
ייפתח כמגן ימני מול סכנין. שרן ייני/ברני ארדוב

עוזר המאמן ג'רארד אוטט הודיע אמש כי אינו מתכוון לשוב לישראל בשל בעיות אישיות וכפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, יחליף אותו רובן מרטינס בעמדת עוזר המאמן. מרטינס משמש גם כאנליסט המועדון וכעת יישב על הספסל, לצידו של המאמן גרסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully