וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'רארד אוטט לא ישוב לישראל

עוזר המאמן לא ישוב למרות הרגיעה במצב. קרויף: "מודים לו על תרומתו". גורי חזר מהחופשה, מיכה וקולאוטי בתמונת ההרכב

one

מספר ימים אחרי שעזב את ישראל בלחץ משפחתו בשל המצב הבטחוני, נודע כי עוזר מאמן מכבי תל אביב, ג'רארד אוטט, לא ישוב לישראל לעבוד בקבוצה. המועדון הודיע רשמית כי אוטט הפסיק את עבודתו "מסיבות אישיות". המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "מכבי תל אביב מודה לג'רארד על תרומתו והמאמץ שהשקיע במהלך בתקופה בה עבד כעוזר המאמן ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו".

אוטט אמר לאתר הרשמי: "היה לי פרק זמן נפלא במכבי ובתל אביב, אך לצערי נאלצתי לסיימו בפתאומיות בעקבות סיבות אישיות. אני מאחל למכבי ולשחקנים, לצוות ולכל העובדים במועדון בהצלחה במהלך העונה ובעתיד".

במשחק האחרון נגד רמת השרון ישב רובן מרטינס על ספסל הקבוצה, מילא את תפקיד עוזר המאמן וייתכן שימשיך למלא תפקיד זה גם במשחקים הבאים.

ג'רארד אוטט עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גורי חזר, הוא לא חוזר. אוטט/ברני ארדוב

מגן מכבי תל אביב סטיב גורי שב הלילה (בין רביעי לחמישי) ארצה מחופשה פרטית וצפוי להצטרף מחר (שישי) לאימוני הקבוצה לקראת המשחק נגד בני סכנין בשבת בבלומפילד. כזכור, גורי ביקש בשבוע שעבר לשהות לצד משפחתו בשל ההסלמה במצב הבטחוני בישראל, וביום שישי שעבר אושר לו להמריא למספר ימים כדי להירגע ולנקות את הראש. הצהובים קיבלו יום חופשי היום בשל העובדה ששיחקו ברבע גמר גביע הטוטו באמצע השבוע נגד הפועל חיפה, ומחר יתקיים למעשה האימון היחיד לקראת ההתמודדות נגד סכנין בשבת.

המאמן אוסקר גרסיה, שכבר אמר בעבר כי הוא מתאים את הרכב הקבוצה ליריבה שמנגד, צפוי לפתוח הפעם במערך התקפי יותר ולוותר על הרכב שלושת הקשרים האחוריים. שרן ייני ואלירן עטר, שלא נכללו בסגל בגביע הטוטו ישובו להרכב, כאשר ייני יתופקד כמגן ימני. גם גל אלברמן שנכנס כמחליף נגד הפועל חיפה ישוב להרכב ויפתח לצידו של מהראן ראדי בקישור האחורי. מי שנמצאים בתמונת ההרכב הם דור מיכה ורוברטו קולאוטי שעשויים לפתוח יחד עם אלירן עטר וגונסאלו גרסיה בחלק הקדמי. השוער וינסנט אניימה שקיבל מנוחה, ישוב כמובן גם הוא להרכב הפותח.

"כשבאתי למכבי נתנו לי להבין שאני בא למועדון גדול", אמר הקשר מהראן ראדי בראיון לעמוד היוטיוב של הקבוצה. "גם נתנו לי להבין והכנסתי לראש בעצמי, שהיו שחקנים לפניי במועדון הגדול הזה ומה שצריך לעניין אותי זה מה שאני אעשה בשביל מועדון מכבי תל אביב. זה לא שעכשיו הגעתי למכבי תל אביב וזהו, הגעתי לשיא. אני רואה את זה בפשטות". ראדי התייחס בין השאר גם להופעותיו בנבחרת ישראל בצורה טבעית ואומר: "נולדתי בארץ ואני שייך למדינה הזו. שיחקתי כדורגל פה והצלחתי פה. אני בנבחרת ומשחק איתה ולא צריך לעשות מזה עניין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזר לאימונים. סטיב גורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully