וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו לשחקנים: "אין לי ספק בכישרון שלכם. התנפלתם על בית"ר"

30.11.2012 / 13:41

כוננות שיא במכבי חיפה לקראת הדרבי: המאמן ערך אסיפה ועצר האימון לתת דגשים. במועדון הכחישו דיווח לפיו פנו לברדה

אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, במכבי חיפה רוצים להמשיך את המומנטום. המאמן אריק בנאדו שערך אתמול (חמישי) אסיפה בה התייחס למשחק הדרבי ביום ראשון, הקרין היום את קלטת של המשחק מול בית"ר ירושלים וערך אסיפה לשחקנים, בה השתתף גם עוזר המאמן אורי אוזן, ששם דגש על קטעי הוידאו.

"הראתם מתחילת המשחק הרבה מחויבות", אמר בנאדו לשחקנים. "רוח לחימה ואני רוצה שזה יאפיין אתכם כל המשחקים העונה בכל משחק, כל דקה. רק בדרך הזאת מכבי חיפה תהיה טובה יותר. אין לי ספק בכישרון שיש לכם. אין לי ספק בזה. כבר בתחילת המשחק נגד בית"ר הרגשתי בנוח. ראיתי אין התנפלתם עליהם. נתנו גול מוקדם כי הגיע לנו. גם נגד הפועל חיפה, זאת הדרך שאנחנו צריכים להמשיך בה". מאוחר יותר עצר את בנאדו את האימון ואמר לשחקנים: "נגד מכבי תל אביב הפועל חיפה התגוננה ויצאה למתפרצות, עם שחקנים מהירים בהתקפה. אסור לכם להפסיק לנוע על המגרש".

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. דרור פיקלני
בנאדו לשחקנים: "רוצה שרוח הלחימה תאפיין אתכם כל המשחקים העונה בכל משחק, כל דקה"/דרור פיקלני

בחיפה אישרו אתמול כי הקשר ג'ואל דמאו אכן עשוי לעזוב בינואר, אם כי לפני שתתקבל החלטה בנושא הוא יקבל הזדמנות נוספת להוכיח שהוא מסוגל להתאים את עצמו לרמה של הקבוצה. גם לשחקן הועבר מסר כי עליו להשתפר. "בחצי השני בנתניה נגמר לו האוויר, הוא היה סחוט ולא רץ אחרי השחקן שלו", אמרו בקבוצה. אם תמיר כהן אכן יחזור תוך שלושה שבועות לפעילות מלאה, זה יגביר את הסיכויים שדמאו ישוחרר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בחיפה שוקלים להקפיא את דינו אנדלובו ואחד המועמדים להצטרף במקומו הוא שלומי ארבייטמן. אגב, על פי דיווח בבלגיה חיפה מעוניינת בשירותיו של החלוץ אליניב ברדה, אך נראה כי שכרו המוערך ב-800 אלף יורו ימנע ממנו להגיע לישראל, לפחות בשלב זה. במועדון טענו כי לא פנו אליו באופן רשמי אם כי נאה שהיו שמחים לקלוט את החלוץ בעתיד.

כזכור, המאמן אריק בנאדו אמר אתמול לשחקנים: "מעכשיו אנחנו צריכים להיות ממוקדים מטרה לקראת הדרבי. לא תיקו, ולא שום דבר. רק ניצחון. אל תשכחו, הדרבי מעל הכל". בנאדו שוקל לעלות עם דלה ימפולסקי בעמדת המגן הימני, אך לא קיבל כל החלטה בעניין. אייל משומר ערך אימון מלא וקיים סיכוי שיהיה כשיר לדרבי. עידן ורד לא התאמן היום ורק אם יצליח להתאמן מחר הוא יהיה בסגל למשחק. טאלב טואטחה המשיך להגביר את קצב האימונים במטרה להיות כשיר למשחק.

כפי שפורסם אתמול, בחיפה חוששים שהמגן אוראל דגני יזדקק לניתוח ולא להסתפק במנוחה וטיפולים. כרגע אין החלטה סופית בעניין, אבל אם המגן יזדקק לניתוח ייתכן שייעדר מספר חודשים.

ג'ואל דמאו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חזרה של תמיר כהן תאיץ את אפשרות שחרורו. דמאו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully