וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו לשחקנים: "אל תשכחו, הדרבי מעל הכל"

29.11.2012 / 14:00

מאמן חיפה ערך אסיפה עם שחקניו. במסיבת העיתונאים הודה: "צריך חיבור עם השחקנים". משומר עשוי להיות כשיר לדרבי

דרור פיקלני

מכבי חיפה כינסה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בכפר גלים לקראת הדרבי מול הפועל חיפה, שיתקיים ביום שבת הקרוב. הירוקים במהלך מסיבת העיתונאים דיברו המאמן הנכנס אריק בנאדו ועוזרו אורי אוזן לראשונה מאז מונו לתפקיד. בנאדו בירך את העוזר החדש אורי אוזן: "אני מכיר את אורי הרבה שנים, שיחקנו יחד בחיפה ובנבחרת. הוא איש כדורגל, אוהב ומבין כדורגל. הוא חכם ויהיה יד ימיני ויעזור לי במה שאצטרך. בסך הכל אנחנו מבינים אחד את השני ומכירים היטב. אני מקווה שנצליח להצעיד את המועדון לאן שהוא צריך להגיע".

על המעבר מאימון הנוער לבוגרים: "כל הקריירה שלי התמודדתי עם לחצים ורמת ציפיות מאוד גבוהה. לקחתי את התפקיד כי אני מאמין שאני מסוגל לשנות ולהחזיר את הקבוצה למסלול ניצחונות ולמקום הראוי לה בכדורגל הישראלי. יש הרבה עבודה. הקבוצה לא הייתה במצב טוב והיא נמצאת במקום קצת יותר טוב עכשיו. אני מקווה שתהיה התקדמות צעד אחרי צעד".

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. דרור פיקלני
"לקחתי את התפקיד כי אני מאמין שאני מסוגל לשנות ולהחזיר את הקבוצה למסלול ניצחונות". בנאדו/דרור פיקלני

על השינויים שעשה: "אני לא יודע מה היה לפני וזה פחות מעניין אותי. אני מנסה להביא את מה שאני רוצה. חשוב להיות קרוב לשחקנים ולקדם אותם. אני אוהב משמעת במגרש, אבל חשוב שתהיה אווירה טובה ושאנשים יהיו מחויכים. כשיש תוצאות טובות, תמיד מחייכים. יש סיכוי להגיע למצבים יותר טובים ויותר קל לעבוד עם חבר'ה שמחים ומאושרים".

על מהפכה אפשרית בסגל אמר: "נגיע לינואר ונראה. עד אז אני רוצה להכיר את השחקנים יותר מקרוב ושהם יכירו את הדרישות שלי ואז נקבל החלטות. אתמול שילבנו לא מעט שחקני נוער גם מכורח הנסיבות וגם רצינו לראות את הפוטנציאל של כמה מהם להשתלב בקבוצה הבוגרת. כמה שחקנים הראו ניצוצות של כדורגל וכישרון. המטרה בעתיד שכמה שיותר שחקני נוער ישתלבו. יש לנו מחלקת נוער מצוינת עם שחקנים שנמצאים במועדון שנותן להם את כל הכלים להצליח".

אין לי ניסיון באימון בוגר, אבל לא באתי מהכדורעף. הייתי 19 שנה כשחקן פעיל, עוזר מאמן של אלישע לוי ואני מכיר את השחקנים. אין חוקים בכדורגל. יש עשרות דוגמאות למאמנים צעירים שהצליחו. אני מאמין ביכולות שלי, וזה לא המקום להעביר פילוסופיות. המטרה היא להחזיר את מכבי חיפה לצמרת של הכדורגל הישראלי. יש פה סגל טוב ומוכשר והוא יכול להחזיקר את מכבי חיפה כבר העונה למקום שהיא ראויה לו. אני לא מגדיר מטרה. אנחנו במקום בטבלה שאנחנו צריכים לא לדבר אלא לעשות. יש סגל עמוק ומי שיראה גישה טובה ומי שיהיה נחוש ישחק. יש חומר טוב ויש עם מה לעבוד. אנחנו רק מסיימים שליש ראשון של העונה. הליגה עוד ארוכה ויש עוד הרבה מטרות".

על ההפסד לנתניה ושילוב אפשרי של שחקני נוער אמר: "יש אפשרות שיהיה שילוב של שחקני נוער כבר העונה, אבל לא אגרסיבי כמו בנתניה. יכול שזה פגע בנו, אבל אני לא רוצה לתרץ. אני לוקח הרבה מאוד דברים חיוביים מהמשחק. עד הדקה ה-60 לחצנו, עשינו מהלכים התקפיים והתוצאה הייתה יכולה להיות 0:4 או 0:5. הרבה שחקנים שלא שיחקו קיבלו הזדמנות ואולי הייתה נפילה בכושר הגופני. את מה שלא היה טוב נלמד ונתקן. יש עוד גולמין ונוכל לעבור לחצי הגמר".

לקראת הדרבי: "לא זוכר דרבי כזה ששתי הקבוצות בתחתית. מבחינתנו זה לא המקום הריאלי. דרבי זה משחק חשוב ואנחנו רוצים המשכיות מטדי ולנצח. גם הפועל חיפה בתקופה קשה ובאה עם הגב לקיר. יהיה מאבק מעניין. כמובן שזה חשוב לאוהדים ונעשה הכל כדי לשמח אותם. הם נתנו תצוגת עידוד ואנחנו צריכים אותם. אני מקווה שהם יבואו ויתמכו בנו. נדע להתמודד גם עם משחק סגור של הפועל חיפה. יש לנו שחקנים מוכשרים שגם בצפיפות יידעו להפתיע ולעשות את המהלכים שיכריעו את המשחק".

אוזן התייחס למינוי ולביקורת שהעביר על יניב קטן כפרשן ובאמצעות הטוויטר: "אני מאוד שמח להיות פה ומבחינתי זו הזדמנות שאני מודה לאריק שנתן לי. הייתי מאחל לעצמי עשירית מהקריירה שיניב עשה. אני גאה לאמן אותו ורוצה לעזור להשיג עוד תארים ועוד אליפויות. הוא שחקן הרבה יותר טוב ממה שאני הייתי. יש לי קשר טוב עם קטן. כפרשן אמנם דיברתי עליו אבל עכשיו אני המאמן שלו".

בנאדו אמר לשחקנים באימון הקבוצה מאוחר יותר: "מעכשיו אנחנו צריכים להיות ממוקדים מטרה לקראת הדרבי. לא תיקו, ולא שום דבר. רק ניצחון. אל תשכחו, הדרבי מעל הכל". בנאדו שוקל לעלות עם דלה ימפולסקי בעמדת המגן הימני, אך לא קיבל כל החלטה בעניין. אייל משומר ערך אימון מלא וקיים סיכוי שיהיה כשיר לדרבי. עידן ורד ערך אימון שחרור קל, אבל יכול מאוד להיות שכבר מחר הוא יחזור להתאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה ועוזר המאמן אורי אוזן. דרור פיקלני
יוצאים לדרך חדשה. בנאדו ואוזן/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully