וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיסים: מסתמן הסכם בין אשדוד להפועל תל אביב

המועדונים עובדים על פשרה, לפיה המחיר במשחקים בין שתי הקבוצות יהיה אחיד. בן זקן: "מקווה שנגיע להסדר כזה עם כולם"

one

צפו בניצחון של מ.ס. אשדוד על הפועל רמת גן

הנהלות מ.ס. אשדוד והפועל תל אביב מגבשות הערב (חמישי) הסכם להוזלת מחירי הכרטיסים במשחקים בין שתי הקבוצות. על פי ההסכם שיזם בעלי אשדוד ג'קי בן זקן, מחיר הכרטיס יהיה אחיד ויעמוד על 50 שקל, וזאת בתנאי שייחתם הסכם ארוך טווח לשנתיים או שלוש ובו מתחייבים שני המועדונים לעמוד במחיר המוזל שנקבע וזאת בלי קשר למיקומי הקבוצות או לזהות האנשים שיעמדו בראש המועדונים הללו. בשלב זה מסתמן כי הצדדים קרובים להגיע לסיכום, אם כי עד כה לא סוכם ולא נחתם שום דבר עדיין.

טוטו תמוז, הפועל תל אביב, בין שחקני מועדון ספורט אשדוד ישראל ראש, יאיא פטי. קובי אליהו
טוטו תמוז מול יא יא פטי. כמה יעלה לראות אותם ביום שני, והאם בכלל נראה את פטי?/קובי אליהו

"אני מקווה שאט אט נגיע להסדר כזה עם כל המועדונים ונוריד את מחירי הכרטיסים למחירים שפויים", אמר הערב בן זקן לוואלה! ספורט. "נכון לעכשיו לא הגענו להסכמות, אבל יש התקדמות כי הפועל תל אביב החזירה תשובה שלמשחק הקרוב היא מסכימה להוזיל את המחירים ולהתחייב על אותו מחיר של 50 שקל. אנחנו נסכים לכל מחיר שהפועל תקבע, גם אם זה יעמוד על 50 או 40 שקל לכרטיס, ובלבד שהם מתחייבים למחיר זהה במשחקים אותם הם יארחו ושההסכם הזה יחול גם על העונות הבאות ולא רק על המשחק הבא בין הקבוצות. הכוונה שלנו היא להגיע להסדר ברמה העקרונית, על בסיס קבוע להרבה שנים, כדי שהאוהדים יוכלו לשלם מחירים שפויים", הוסיף בן זקן.

כזכור, קבע בן זקן מחיר של 110 שקל עבור אוהדי הפועל תל אביב, לקראת המשחק בין שתי הקבוצות שייערך ביום שני הקרוב באשדוד, בעוד שאוהדי אשדוד נדרשו לשלם 110 ¤ גם הם, אך הם מקבלים במחיר הזה גם כרטיס למשחק הבית הבא של הקבוצה נגד הפועל עכו.

הפועל תל אביב שלחה היום מכתב חריף למ.ס. אשדוד בנוגע למחירי הכרטיסים למשחק הקרוב ביניהן. עו"ד ישי סויס, שמייצג את הפועל תל אביב בעניין, כתב: "באמצעות מנגנון מתוחכם ומפלה, קבעה מ.ס. אשדוד כי מחירי הכרטיסים יימכרו לאוהדי הפועל במחיר כפול ממחירם לאוהדיה שלה".

יו"ר מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן. קובי אליהו
"הכוונה שלנו היא להגיע להסדר ברמה העקרונית, על בסיס קבוע להרבה שנים, כדי שהאוהדים יוכלו לשלם מחירים שפויים". גקי בן זקן/קובי אליהו

בחלק המקצועי התבשרו באשדוד כי פציעתו של הבלם יא יא פטי קלה בהרבה מכפי שחששו בתחילה ושהבלם הקונגולזי סובל ממתיחה בלבד בשריר המפשעה ולא מקרע כפי שהעריכו בתחילה. למרות האבחנה המקלה, עדין לא ברור אם פטי יהיה כשיר למשחק ביום שני, אולם גורמים בקבוצה נשמעו אופטימיים הערב, בנוגע לשיתופו של הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully