וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אשדוד גובה מאוהדינו מחיר כפול"

29.11.2012 / 16:00

האדומים טענו במכתב כי אוהדי הקבוצה צריכים לשלם 110 שקלים לכרטיס למפגש בין השתיים, בעוד המקומיים ישלמו 55

one

הפועל תל אביב שלחה היום (חמישי) מכתב חריף למ.ס. אשדוד בנוגע למחירי הכרטיסים למשחק הקרוב ביניהן. האדומים טוענים כי המחירים לאוהדי הקבוצה כפולים מאלו שישלמו אוהדי הקבוצה המקומית. עו"ד ישי סויס, שמייצג את הפועל תל אביב בעניין, כתב: "באמצעות מנגנון מתוחכם ומפלה, קבעה מ.ס. אשדוד כי מחירי הכרטיסים יימכרו לאוהדי הפועל במחיר כפול ממחירם לאוהדיה שלה: אוהדי הפועל - 110 שקל למבוגר ו-50 שקל לילד, אוהדי אשדוד - 55 שקלים למבוגר ו-25 לילד".

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
"אין לאוהדי הפועל כל עניין לרכוש או לצפות במשחק בין אשדוד לעכו - שתי קבוצות אשר אותן הם אינם אוהדים". אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

עורך הדין המשיך וכתב: "מ.ס. אשדוד הפיצה למכירה אך ורק כרטיסים שיקנו כניסה לשני משחקים של מ.ס. אשדוד (משחק הבית מול הפועל ביום שני הקרוב ומשחק החוץ מול הפועל עכו, אשר יתקיים במסגרת מחזור 23 במהלך חודש פברואר, 2013). כך מאלצת אשדוד את אוהדי הפועל לרכוש כרטיסים למשחק שיתקיים באותו היום בו מתקיים משחק חוץ של הפועל (נגד קרית שמונה) ואשר אין כל סיכוי שיוכלו לצפות בו.

"כלומר, ביחס למחירי הכרטיסים שישלמו אוהדי מ.ס. אשדוד, הרי שאוהדי הפועל נדרשים לשלם מחיר כפול עבור הכרטיסים שירכשו. לא מיותר לציין כי יותר מסביר להניח, כי מעבר לכך שאוהדי הפועל לא יוכלו לצפות במשחק של מ.ס. אשדוד מול עכו כאמור לעיל, אין לאוהדי הפועל כל עניין לרכוש או לצפות במשחק בין אשדוד לעכו - שתי קבוצות אשר אותן הם אינם אוהדים".

באשדוד מסרו בתגובה: "גם אוהדי אשדוד משלמים 110 שקלים לכרטיס, אבל הם מקבלים בתמורה לכך גם כרטיס חינם למשחק מול הפועל עכו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully