וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "יש לעצור את הכפשת אוהדי הקבוצה"

29.11.2012 / 20:17

האדומים זועמים על שמעון מזרחי ועל המכתב ששלחה לימור לבנת לקופל בנוגע לשירי השואה. נאור עשוי להיות כשיר לדרבי

אוהד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מרגישים מותקפים. אוהד הפועל תל אביב/ברני ארדוב

הפועל תל אביב תקיים מחר (שישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת בעקבות מה שבקבוצה מכנים: "המתקפה הציבורית והתקשורתית שעובר המועדון ואוהדי הקבוצה לקראת הדרבי התל אביבי וכדי לעצור את מחול השדים המטורף והכפשת ציבור אוהדי הקבוצה". בסביבת המועדון לא אהבו בכלל את האשמות שבאו מצד יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי על השירים בגנותו, וכן את המכתב ששלחה היום שרת הספורט לימור לבנת ליו"ר איגוד הכדורסל אבנר קופל, ובו דרשה ממנו להפסיק את שירי השואה, ואם יתקיימו להפסיק את המשחק.

ובינתיים, ממשיכים בקבוצה בהכנות המקצועיות לקראת המשחק. הערב תתאמן הפועל באולם בהדר יוסף, כשבמהלך האימון צפוי הקפטן, מתן נאור לעבור טיפול אולטרסאונד מיוחד על מנת להקל את הכאבים בפציעה בירכו. לאחר הטיפול יראה השחקן האם הוא יכול לחזור להתאמן באחד האימונים לפני הדרבי, ורק אז יוחלט האם ישותף במשחק ביד אליהו.

בסביבת הקבוצה הביעו אופטימיות כי נאור יוכל להשתתף במשחק, גם אם לא באותה האינטנסיביות כפי שהתרגל אליה מתחילת העונה. האדומים חוששים כי קיים סיכוי שבמידה ונאור ישתתף במשחק הוא יחמיר את הפציעה, אותה ספג במהלך משחק ההפסד לאילת בשבוע שעבר, ועלול להיעדר תקופה נוספת, דבר שיפגע מאוד בקבוצה.

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב כדורסל. קובי אליהו
מקווים שיחזור עד לדרבי. נאור/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully