וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה לאוהדי מכבי והפועל ת"א: לא נסבול אלימות

28.11.2012 / 17:14

נציגי מכבי והפועל תל אביב נפגשו עם המשטרה לקראת הדרבי, המשטרה הזהירה: נרחיק אוהדים שיכורים, נעצור את המתפרעים

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
המשטרה מזהירה מהתפרעויות. אוהדי הפועל/קובי אליהו

נציגי מכבי והפועל תל אביב נפגשו היום (רביעי) במשרדי מנהלת ליגת העל ביחד עם נציגי המשטרה כדי להתכונן לקראת משחק הדרבי שייערך ביום ראשון ביד אליהו. את הפועל ייצגו נציגי ההנהלה, ואילו במכבי תל אביב הגיעו גם נציגי אוהדים מארגוני האוהדים של המועדון. הישיבה עצמה עברה בצורה סבירה כשהטונים לא גלשו למעבר למקובל.

משטרת ישראל הבהירה לנציגי הפועל תל אביב כי לא יסבלו כל אלימות באולם או מחוצה לו, וכן לא יסבלו קריאות גזעניות, ובמידה ויתפתח אירוע כלשהו יוצאו אוהדים מהאולם. מנגד אוהדי הפועל תל אביב הרגיעו את הרוחות ואמרו כי אין הם רואים במשחק כמלחמה, אלא כמשחק כדורסל, וכי הם פועלים על מנת להעביר את המסר גם בקרב האוהדים על מנת שהדרבי יעבור בשלום. כמו כן ביקשו הנציגים האדומים כי יופסקו ההודעות לתקשורת בגנותם שרק מחממות את הרוחות.

במהלך הדיון סיפרו אוהדי מכבי תל אביב כי מספר אוהדים חוששים מאלימות פיזית מצד הקבוצה היריבה, אך בהפועל הרגיעו אותם ואמרו כי אין בכוונת הקהל האדום לפתוח בתגרה.

כ-1,000 אוהדי הפועל תל אביב רכשו כרטיסים למשחק, ושערים 4 ו-5 ביד אליהו הוקצו עבורם. בין השערים הללו לשערים בהם ישבו אוהדי מכבי תל אביב ייפתח חיץ עליו יגוננו מאבטחים. למעלה מ-350 שוטרים ומאבטחים צפויים לאבטח את משחק הדרבי.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רק שיהיה משחק יפה. אוהדי מכבי/ברני ארדוב

"אנחנו מצפים למשחק גדול"

עוד הובהר מהמשטרה שכל אוהד שינסה להיכנס למגרש כשהוא שתוי יורחק מהמשחק מחשש להפרת הסדר במקום ציבורי. כמו כן ייערכו בדיקות מקיפות למניעת הכנסת אמל"ח להיכל כאשר כל מי שייתפס וברשותו אמצעי לחימה כלשהו יישלח מיידית למעצר ולשיפוט מהיר. כן יישלח למעצר כל מי שינסה להיכנס לאולם עם שלטים או חולצות עם כיתוב או סיסמאות נאצה. המשטרה תפעל גם נגד שירי וקריאות נאצה נגד בעלי תפקידים ושחקנים משתי הקבוצות. המשטרה הבהירה כי תתבצע הפרדה מלאה בין שני קהלי האוהדים לפני המשחק, במהלכו ואחריו

מהמנהלת נמסר: "הפגישה התקיימה ברוח טובה. המנהלת עושה הכל כדי להשאיר את הכדורסל נקי כפי שהיה בשנים האחרונות, אנחנו מצפים למשחק כדורסל גדול. כל הכרטיסים למשחק נחטפו ואנו מקווים למשחק מהנה ומרתק עם אווירה נהדרת ביציעים, כפי ששני מחנות האוהדים יודעים לייצר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully