וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "מה שקורה עם מוריניו לא הוגן"

אחרי הביקורת שהעביר על המיוחד, שוער ריאל מדריד מגן על מאמנו: "איתו הצלחנו להשתוות לברצלונה, שהייתה מעלינו"

ריאל מדריד עוברת תקופה לא פשוטה. הליגה הספרדית כבר ברחה לה באופן כמעט סופי, כשברצלונה עלתה ל-11 נקודות יתרון על פניה וגם בליגת האלופות היא תסיים את הבית שלה רק במקום השני, אחרי דורטמונד.

אמש (שלישי), נשמעו בברנבאו לא מעט שריקות בוז לכיוונו של ז'וזה מוריניו, שרק בעונה שעברה הוביל את הקבוצה לזכייה באליפות, אבל יחסיו עם האוהדים בבירה חווים נפילה משמעותית העונה.

שוער ריאל, איקר קסיאס, שבעצמו ביקר את מוריניו אחרי התלונות של המיוחד בעקבות ההפסד לבטיס בשבת החולפת, יצא כעת להגנתו: "רק לפני כמה חודשים, שריקות הבוז היו מחיאות כפיים, אבל בכדורגל הזיכרון הוא קצר. היינו אלופים, עם שיא נקודות ושערים והפרויקט שלנו צמח לאיטו. אנחנו צריכים לחזור ליסודות של מה שעשינו ולעשות זאת שוב. אנחנו לא שמחים כרגע, אבל הכל יכול להשתנות בדרבי. נרצה להוכיח לאוהדים שהמשחק מול בטיס היה רק יום אחד רע".

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. AP
מוכן למפגש מול פלקאו. קסיאס/AP

קסיאס הוסיף: "היו לנו קשיים ואני לא אכנס לנושא השופטים, הפציעות או חוסר המזל. היינו צריכים להיות קרובים לאתלטיקו וברצלונה. אנחנו רוצים לשים את הקבוצה במקום אליו היא ראויה. מה שקורה עם מוריניו לא הוגן, הוא בנה קבוצה חדשה, עם שחקנים צעירים. עשינו איתו עונות מאוד מוצלחות וחלק גדול מההצלחה היא בזכותו. הביטחון שלנו בו הוא מוחלט, הוא מאמן שנתן לנו הרבה. ברצלונה שיחקה מעולה ואיתו, הצלחנו להשתוות אליה. בשנים עברו הם היו פייבוריטים ברורים מולנו".

לקראת הדרבי הגדול אמר קסיאס: "אנחנו מצפים להמשיך ולשלוט במפגש הזה. בשנים האחרונות לא הפסדנו להם ועכשיו אנחנו חייבים ניצחון. תיקו לא יעזור לנו". על פלקאו אמר השוער: "הוא שחקן גדול, כובש נהדר ושלם מאוד במשחק שלו".

אוהדים של ריאל מדריד שרקו בוז למוריניו

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully