וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד לוגן: "שאלון יבואו לתת מאבק"

28.11.2012 / 11:16

גארד מכבי תל אביב לא מזלזל בצרפתים: "הם רוצים לעלות, אבל ננסה לנצח. אנחנו רוצים לסיים את הבית במקום הראשון"

במקביל להכנות הקפדניות סביב סוגיית האבטחה לקראת הדרבי התל אביבי, מכבי תל אביב תערוך הערב (רביעי) אימון מסכם לקראת המשחק מול שאלון מחר (21:00, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות) . הצרפתים יגיעו לישראל רק בלילה ויערכו מחר אימון קליל בהיכל נוקיה.

דייויד לוגן לא מקל ראש במשחק מול היריבה הנוחה על הנייר: "יש עוד כמה משחקים שנשארו בסיבוב הזה, ואנחנו רוצים לנצח אותם, ולעשות כל מה שאנו יכולים ואת כל המאמצים בכדי לעשות זאת. שאלון רוצה להעפיל לשלב הבא ואני בטוח שהם יבואו לתת מאבק - אבל אנחנו רוצים לסיים את הבית במקום הראשון. נבוא וננסה לנצח אותם".

לוגן התייחס לשני ההפסדים הרצופים שספגה הקבוצה ביורוליג: "מה שקרה מול סיינה ומול מלאגה היה יכול גם להסתיים אחרת, המשחקים היו צמודים. בסופו של דבר זה קורה, יש לנו עוד שלושה משחקים שבהם אנו חייבים לשחק היטב. ולכן המשחק מול שאלון חשוב לנו. יש מעכשיו כמה חשובים ביורוליג ואנחנו צריכים לנצח אותם".

על המשחק האחרון מול חולון הוסיף הגארד: "זה היה משחק טוב. היה לנו משחק ביום שישי אז לא היה זמן להתכונן אליו. אבל כמקצוענים היינו צריכים לבוא לשחק, והוצאנו את חולון מהמשחק שלהם עם הגנה טובה". על יכולתו המשופרת מול חולון אמר לוגן: "אני רק משחק את המשחק שלי, שזה להיות אגרסיבי. החברים שלי לקבוצה חיפשו אותי וזה הלך טוב".

ליאור אליהו, שזוכה ליותר קרדיט לאחרונה מאז שהנהלת הקבוצה ביקשה מדיוויד בלאט להגדיל את מספר הדקות שלו, הצטרף למועדון "האלפיון העליון" של שחקני מכבי תל אביב לדורותיה. השחקן הוותיק ביותר בסגל הצהוב הנוכחי, שזו עונתו השישית במועדון, קלע בשבוע שעבר בסיינה את הנקודה האלף שלו באירופה במדים הצהובים – והוא עומד כעת על 1,005 נקודות אליהו טיפס למקום ה-17 בין 190 קלעי הקבוצה באירופה בכל הזמנים, ובעזרת 19 הנקודות שקלע נגד האיטלקים סיינה עבר את לי ג'ונסון .

מכבי השיקה את האפליקציה הרשמית החדשה שלה למכשירי אייפון. באפליקציה החינמית ניתן לצפות בעדכונים חיים, תאריכים, משחקים ,תוצאות, תקצירי משחקים וקטעי וידאו נוספים, כמו גם סגל השחקנים, איזור היסטורי, סטטיסטיקות וגלריית תמונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully