וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ההנהלה דרשה מבלאט יותר דקות לאליהו ורוט

26.11.2012 / 8:43

ראשי המועדון עומדים מאחורי הקרדיט שהשניים מקבלים לאחרונה. רוט על היחס מהקהל בחולון: "אוהב אותם, זה לא פוגע"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

ליאור אליהו ומורן רוט זוכים במשחקים האחרונים ליחס משופר ולדקות משחק נדיבות ורציפות יותר מדיוויד בלאט, אולם מסתבר שמאחורי גישתו המשופרת של המאמן עומדת ההנהלה. לוואלה! ספורט נודע כי גורמים בהנהלת מכבי תל אביב מאוד לא אהבו את יחסו של בלאט אל השניים, וקיימו עמו פגישה בנושא לפני כשבוע וחצי.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
הובהר לו שאליהו הוא שחקן משמעותי. בלאט/ברני ארדוב

באותה שיחה התבקש בלאט לתת לאליהו יותר דקות משחק ותחושת יציבות, והובהר לבלאט כי אליהו הוא שחקן משמעותי. כזכור, לפני כחודש וחצי, במהלך משחק מול מכבי חיפה, כעס בלאט על הפורוורד על מהלך וצווח עליו בצורה בוטה, מה שעורר את זעמם של גורמים בהנהלה. נראה כי מאז השיחה בלאט אכן לא ממהר להחליף את אליהו כפי שנהג לעשות לא מעט פעמים.

גם נושא מורן רוט עלה בשיחה, ובלאט התבקש להעניק לרכז הזדמנות. עקב הבקשה של ההנהלה, במשחק בשבוע שעבר מול הפועל אילת זכה רוט ל- 16 דקות משחק כשגם אתמול מול חולון שיחק רוט 18 דקות, בהן קלע 8 נקודות, ואחרי שקלע בתחילת הרבע הרביעי בלאט אף נצפה קופץ משמחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו מול שחקן הפועל חולון פרנק האסל. ברני ארדוב
כבר לא נשלח במהירות לספסל. אליהו/ברני ארדוב

בתוך כך, בלאט תקף אתמול את המנהלת שסירבה לדחות את המשחק מול הפועל חולון , אולם גם ללא הכנה ראויה מכבי תל אביב דילגה בקלילות עם 72:100 באולם הפחים. מעבר לעימות שנרשם בין שמעון מזרחי לאוהדי חולון, מתברר כי גם אשתו של רוט, נטלי, זכתה ליחס לא נעים אמש: בפתיחת המשחק ביקשו ממנה המאבטחים לפנות את מקומה סמוך לפרקט, ורק לאחר שאנשי מכבי תל אביב נחלצו לעזרתה הניחו לה להישאר במקומה. רוט עצמו התייחס לכך כשאמר: "זה לא ייתכן שיבואו לאשתי וינסו לסלק אותה מהאולם. אני כל כך שמח שאנשי מכבי תל אביב, ההנהלה וכל הצוות יודעים לכבד אישה והגנו עליה. ואני חייב להגיד להם תודה רבה, זה משהו שמראה על כבוד, וזה לא משנה אם אני כוכב של קבוצה או כל דבר אחר, זה מראה הרבה על אופי ועל אנשים ברמה גבוהה".

על ההקנטות מצד אוהדי חולון הוסיף רוט: "זה ברור, זה מובן. בסופו של דבר יזכרו יותר את הדברים הטובים ומה שתרמתי למועדון הזה לאורך שלוש שנים. למשך המון זמן לא היה שחקן שהיה מזוהה יותר עם המועדון. זה לא פוגע, זה ספורט ואני באמת מאוד אוהב את הקהל הזה. הוא תרם לי. אלו אנשים חמים ואני מבין לליבם. חבל שיש גורמים שמנסים להסית את הקהל נגדי".

אתה חושב שזה בגלל העניין של עם החוזה, שלא שולם לך?

"אני מקווה שלא, אבל אני לא עוצם את העיניים, ואני גם שומע וגם רואה. הם לא כיבדו את החוזה שלהם בחולון עד הסוף. אני לא יודע איך נותנים לדבר כזה להתקיים, אבל אטפל בזה בחומרה, כי מגיעות לי כל הזכויות שלי".

שחקן מכבי תל אביב מורן רוט. ברני ארדוב
"אני לא עוצם את העיניים, ואני גם שומע וגם רואה". רוט/ברני ארדוב

רוט התייחס לדקות המרובות להן הוא זוכה לאחרונה: "אני שמח שאני מקבל יותר דקות ויותר מעורב, מכבי זו מערכת לא קלה, מהבחינה שיש בה הרבה שחקנים והרבה התמודדויות על המקום. אני מנסה לעשות הכי טוב באימונים, ומרגיש בתקופה האחרונה טוב באימונים ובכלל טוב, ואני שמח שאני מצליח לתרום לקבוצה. יודעים מה אני יכול לתת, אני משחק הרבה שנים. זו בסך הכל עונה ארוכה ויהיו הרבה מצבים והזדמנויות. אני מקווה שנמשיך ככה ואני שמח שניצחנו".

על המשחק הקרוב ביורוליג מול שאלון ביום חמישי אמר הרכז: "זה משחק מאוד חשוב. הפסדנו שני משחקים, אבל זה קורה. הפסדנו לקבוצות טובות, גם סיינה שיחקה מצוין בשישי. ניתקל במשחקים צמודים ואנו צריכים לדעת לנצח אותם, כי לא כל המשחקים הם ב-30 הפרש, ואנחנו צריכים לדעת להיחלץ ממצבי לחץ ואני מאמין שנעשה את זה. האם הייתי מאוכזב שלא שיחקתי מול סיינה? לא. אני לא יכול להתעסק על רגשות, מה שהמאמן והצוות המקצועי ידרוש ממני, אעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully