וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן לנדסברג: "אמשיך לעבוד קשה ולהיות סבלני"

27.11.2012 / 11:28

המתאזרח של מכבי ת"א לא נשבר למרות מיעוט הדקות ואומר לקראת שאלון (ה', 21:00, וואלה! ספורט): "לא נקל בהם ראש"

במקביל לדיונים האינטנסיביים לגבי השינויים במצבת השחקנים בעוד מספר שבועות, ממשיכה מכבי תל אביב בהכנותיה לקראת המשחק מול שאלון ביום חמישי (21:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות). "המשחק מול שאלון מאוד חשוב עבורנו", אמר סילבן לנדסברג בשיחה עם וואלה! ספורט, "אנחנו רוצים לסיים ראשונים בבית ולכן ננסה לנצל כל הזדמנות כדי להשיג את המטרה הזאת. שאלון היא הקבוצה הבאה ולא נקל ראש במשחק. ננסה לשחק את המשחק שלנו, לחזור לניצחונות ביורוליג ולנצח את כל המשחקים שנותרו בשלב הזה".

לנדסברג התייחס למשחק ביום ראשון מול חולון: "לאחר ההפסד לסיינה אני חושב שהיה לנו יותר קל מול חולון, כי דברים פשוט הסתדרו לנו ושיחקנו ביחד. אני חושב שלא שיחקנו את המשחק שלנו מול סיינה, לא שיחקנו כל כך טוב בהתקפה, אבל חזרנו למשחק ונאבקנו".

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ממשיך להיות סבלני. סילבן לנדסברג/קובי אליהו

על כך שלא היה זמן להתאמן לקראת המשחק בחולון הוסיף השחקן:" זו עונה ארוכה ולפעמים יש את המשחקים הללו. זה חלק מהסימפטומים של העונה ודברים כאלו קרו עם סיינה וחולון ויקרו גם בעתיד. מול חולון הגבנו טוב ואני שמח שידענו לנצח".

בניגוד לעונה שעברה ששיחקת בחיפה, אתה לא מקבל הרבה דקות משחק, איך אתה מרגיש עם זה?

"אני לוקח את הזמן שלי וסבלני לגבי זה. מכבי זו קבוצה גדולה וכשאני מקבל את ההזדמנויות אני מנסה לעשות הכי טוב שאפשר ולנצל את ההזדמנויות. אמשיך פשוט לעבוד קשה ולהיות סבלני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully