וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי, ישיר באתר ובאפליקציות: מכבי תל אביב - שאלון

בלאט ושחקניו ינסו להתאושש: "רק אחרי זה נחשוב על הדרבי". שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציית האייפון והאייפד החל מ-21:00

בזמן שמכבי תל אביב ואוהדיה מתכוננים בעיקר לדרבי התל אביבי היוקרתי במסגרת הליגה הישראלית, לקבוצה יש עוד אתגר בדרך. מחר (חמישי) תפגוש מכבי תל אביב את שאלון במסגרת היורוליג (שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציית האייפון והאייפד החל מ-21:00), ואחרי שני הפסדים רצופים במסגרת האירופאית (מול מלאגה וסיינה), הצהובים רוצים לחזור למסלול הניצחונות, במטרה לא רק לשמור על הסכויים לסיים את הית במקום הראשון, אלא בעיקר כדי להגיע במומנטום חיובי לקראת הקרב מול הפועל תל אביב ביום ראשון.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
"זה הצ'אנס שלנו, והמשימה מתחילה מחר במשחק נגד שאלון". בלאט/ברני ארדוב

דייויד בלאט יודע איזה אתגר מצפה לקבוצתו. "אנחנו נכנסים עכשיו למשימה חדשה וחשובה - לנצח שלושה משחקים ברציפות", אמר בלאט על המצב בבית ביורוליג, "רק ככה נוכל לסיים את הבית במקום הראשון למרות שזה לא מובטח, אבל זה הצ'אנס שלנו, והמשימה הזאת מתחילה מחר במשחק נגד שאלון".

"שאלון זו קבוצה שהשתפרה מאז שראינו אותה בפעם שעברה", הוסיף בלאט, "היא הוסיפה שחקן מצוין, וגם שיחקה שורה של משחקים בצורה טובה. אני יודע שאנחנו הפייבוריטיים מחר, אבל זה לא מבטיח שום דבר, חייבים לבוא ולשחק את הכדורסל שלנו מחר בערב, ולא לאפשר לשאלון להכתיב את הקצב ולהאט את המשחק, כפי שקרה לנו נגד מלאגה, ובכל זאת להמשיך להיות ארגסיביים ותוקפניים בהגנה".

על הדרבי הקרוב אמר המאמן: "אני לא חושב שהדרבי מפריע להכנות למשחק מחר. הדרבי הוא משחק מאוד מדובר ומתוקשר וגם מאוד חשוב לשתי הקבוצות, אבל זה בהחלט לא על סדר היום נכון לעכשיו. לא נמעיט מהערך של הדרבי, אבל זה פשוט לא פקטור כרגע, רק ביום חמישי אחרי המשחק. כולנו בתוך משחק היורוליג שיש לנו מחר, כי זו המטרה החשובה ביותר שיש מולנו היום".

מלקולם תומאס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"דרבי? מה זה? לא יודע, עדיין לא דיברו איתנו על זה". תומאס/קובי אליהו

מלקולם תומאס הודה ש"זה משחק מאוד חשוב וגם דייויד בלאט אמר לנו כמה הוא חשוב. זה משחק שאנחנו חייבים לנצח בו". על שני ההפסדים האחרונים: "לא הוצאנו לפועל דברים מסוימים בשני המשחקים האחרונים, אבל עבדנו על הבעיות באימונים. אני מקווה שננצח מול שאלון, אבל לא יהיה קל, זו קבוצה טובה".

תומאס נשאל על הדרבי הגדול שמצפה לקבוצתו בליגה מול הפועל תל אביב, אבל בניגוד לאוהדים, הוא לא נשמע דרוך במיוחד: "איזו קבוצה? על מה מדובר? אני לא יודע, עדיין לא דיברו איתנו על זה. רק אמרו לי שיש משחק מאוד גדול, אבל אני לא מכיר את הפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully