וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: פרדי דוד עזב, אלי כהן צפוי להחליפו

האורדונים פנו למאמנם לשעבר לאחר הפרידה מפרדי דוד. מקורב למועדון הסביר: ”פרדי וניר ארקין בקושי דיברו מתחילת העונה”

one

מאמן הפועל רמת גן, פרדי דוד, סיים הבוקר (רביעי) את תפקידו במועדון ומי שאמור להחליף אותו בתפקיד הוא מאמן הקבוצה לשעבר, אלי כהן, שקיבל פניה רשמית מהמועדון. כהן הצעיד את הקבוצה לזכיה בגביע המדינה ב-2003.

דוד שוחח היום ארוכות עם המנכ"ל ניר כץ ולאחר מכן סיים רשמית את התפקיד. הוא הגיע לאימון הקבוצה, נפרד מהשחקנים, איחל להם הצלחה ואמר: "הקבוצה הזו טובה מאוד. אני לא חוזר בי ממה אמרתי קודם. אין לי ספק שתצליחו בהמשך העונה".

בהודעה רשמית שהוציא המועדון, נאמר: "אמש נפגש הבעלים ניר ארקין עם פרדי דוד. השניים קיימו שיחה ארוכה במסגרתה דנו במצב הקבוצה, ובסיומה הוחלט יחד שדוד יסיים את תפקידו בקבוצה. כמו כן, המועדון מבקש לציין כי הוא יעמוד בכל הסיכומים אליו הגיע עם פרדי דוד בעניין סיום העסקתו בקבוצה. אנחנו מאחלים לפרדי הצלחה בהמשך דרכו".

דוד חתם לחמש שנים בקיץ 2011 והוביל את הקבוצה לעליית ליגה מהמקום הראשון בליגה הלאומית. העונה צברה הקבוצה שבע נקודות ב-10 מחזורים והיא מדורגת במקום ה-13 מתוך 14. עוזרו, אלי לוי, הודיע באופן מיידי שגם הוא עוזב אחרי ששמע את החדשות.

פרדי דוד, מאמן הפועל רמת גן. מגד גוזני
היה חתום על חוזה ארוך טווח. דוד/מגד גוזני

למרות שגם דוד וגם הבעלים ניר ארקין סירבו להגיב במשך שעות ארוכות, החל משעות הבוקר הועלו השערות שונות בקרב אוהדי הקבוצה כי סיום תפקידו של המאמן הגיע בשל העובדה שהוא ספסל אתמול את השוער איתי ארקין במשחק גביע הטוטו נגד עירוני רמת השרון והעלה במקומו את גיא סולומון.

יחד עם זאת, מקורב למועדון אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "מי שחושב שהעניין הזה נולד אתמול טועה בגדול. מערכת היחסים בין ניר ארקין ופרדי דוד כבר זמן רב איננה כפי שהייתה. זו הייתה רק שאלה של זמן עד שהצדדים ייפרדו. הם היו אמורים לסגור ביניהם את הסיפור כבר בשבוע שעבר, אבל לא הצליחו לתאם פגישה. הרי זה לא הגיוני שפרדי יפוטר דווקא אחרי ניצחון".

עוד הוסיף אותו מקורב: "פרדי וניר כמעט לא דיברו ביניהם מתחילת העונה. היו פעמים שגורם שלישי תיווך ביניהם. הם שוחחו רק כשזה היה הכרחי ורק בנוגע לעניינים אקוטיים במועדון. ברור שככה זה לא יכול היה להמשיך. פרדי הוחתם לחמש שנים לפני שנה וחצי, אבל משהו קרה ומערכת היחסים ביניהם הלכה והתדרדרה".

אותו גורם הוסיף: "אני יודע שהעריכו מאוד את פרדי ושלא היו כלפיו טענות מקצועיות. הקבוצה נמצאת במקום הלפני אחרון בטבלה, כך שאם זה על רקע מקצועי, אף אחד לא יכול לטעון שזה לא הגיוני, אבל זו בהחלט לא הסיבה. לגבי איתי ארקין, נצטרך לחכות ולראות מה יעשה המאמן שיגיע עכשיו ואז נדע אם היה לזה קשר לעזיבה של פרדי או לא".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully