וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו עשוי לחזור מול בית"ר

השוער מחלים במהירות מהפציעה, אך בקבוצה חוששים לסכנו. עלי חטיב יעמוד היום לדין, צפוי להיות מורחק ל-3 משחקים לפחות

one

שוערה של מכבי נתניה לואיג'י צ'נאמו עשוי לחזור לשער כבר במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים. צ'נאמו אמנם עדיין לא התאמן עם הקבוצה מאז יצא שנפצע והוחלף מול עירוני רמת השרון לפני שבוע וחצי, אך הטיפולים אותם הוא עובר מוגדרים כמוצלחים והשוער היווני-איטלקי כמעט ולא חש בכאבים יותר.

למרות זאת, גם הקבוצה וגם השוער עצמו מעדיפים שלא להעמיס עליו מיידית כדי שלא להחמיר את הפציעה, ואחרי שערך אימוניים אישיים עד כה מחר יגיע המבחן האמיתי של השוער, שינסה להתאמן עם יתר חבריו. אם צ'נאמו יצליח להתאמן כרגיל וירגיש טוב לאחר האימון הוא צפוי לפתוח מול בית"ר, בכל מקרה אחר, גיא סאלם יקבל שוב את הקרדיט בהרכב.

לואיג'י צ'נאמו שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
ינסה לערוך אימון מלא. צ'נאמו/מגד גוזני

בינתיים בנתניה מתכוננים למשחק שייערך היום מול מכבי חיפה ברבע גמר גביע הטוטו (20:45, 5+ לייב) כשבקבוצה הבהירו לשחקנים לא לזלזל במפעל ולתת את הכל גם אם מכבי חיפה תעלה בהרכב משני. קובי דג'אני חזר לאימונים ועשוי לפתוח היום וזאת למרות שבתחילת השבוע נטש את אחד האימונים בגלל כאבים.

בנוסף למשחק עייני נתניה יהיו נשואות היום גם לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שם יעמוד לדין עלי חטיב בגין היריקה על עידן ויצמן. בנתניה החליטו כזכור לחתוך את חטיב והוא ישוחרר ככל הנראה בינואר, אלא שגם היום צפוי הקשר לספוג עונש קשה בבית הדין כשהערכה היא שהוא יורחק לשלושה משחקים לפחות. חטיב מצידו ממשיך לטעון כי פעל רק לאחר הקנטות על רקע גזעני, ובבית הדין הוא צפוי להודות שטעה וכל עונש מקובל עליו, אך צריך להבין את הנסיבות בהן פעל ואת העובדה שלטענתו התגרו בו על רקע גזעני פעם אחר פעם, דבר שלא הצליח להבליג עליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully